Friday, March 1, 2013

Kalimah allah Majlis Syura tersepit dengan tanda tangan Hadi Awang...!! kah..kah..kah..kahh


Hadi Awang yang sign (tandatangan)!!!.... saya [Anwar] jadikan ia sebagai kenyataan majlis pimpinan pakatan rakyat yang dipersetujui oleh Pas, Keadilan, DAP," kata Anwar dalam satu ceramah di Ketereh malam tadi.

kah..kah..kah..kah..

Sekali lagi Anwar perlembukan Hadi Awang diatas kebodohannya menandatangani persetujuan Islam tidak menghalang penganut agama lain menggunakan kalimah Allah dalam amalan mereka walaupun tidak mencapai maksud asal bahasa al-Quran....bukan itu saja Pendirian dan persetujuan tersebut juga turut dipersetujui oleh Mursyidul Am Pas, Nik Aziz dan Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu.

kah..kah..kah..kahh

Terbukti Ketiga-tiga ekor lembu Anwar tersebut juga turut bersetuju "Islam tidak menghalang penganut agama lain menggunakan kalimah Allah" bagi memenuhi tuntutan DAP.

kah..kah..kah..kahhh..



Dan hari ini sejauhmana Datuk Harun Taib dan Datuk Haron Din dapat mempertahankan kalimah suci itu tidak boleh digunakan oleh penganut agama lain sedangkan Hadi Awang selaku Presiden dan Mat Sabu selaku Timb Presiden dan Nik Aziz sudah sepakat membenarkan "Kalimah Allah" boleh digunakan oleh penganut agama lain??

kah..kah..kah..kahhh.. 
kah..kah..kah..kahh..kahhh
kah..kah..kah..kah..kahhh..kahhh

Akhirnya Majls syura terus bermain wayang dengan rakyat serta penganut-penganut politiknya....sini.http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20130228/po_01/Tok-Guru-Hadi-Awang-yang-sign





Komentar :

ada 0 comments ke “Kalimah allah Majlis Syura tersepit dengan tanda tangan Hadi Awang...!! kah..kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.