Sunday, March 24, 2013

Rafifi agen UMNO merosak PKR dari dalam? ?? kah..kah..kah..kahhh


Suara Pakatan Rayat cuba menyingkap siapa sebenarnya Si Rafifi lembu NFC ini..dalang kepada UMNO yang menyusup untuk merosak PKR dari dalam atau beliau benar-benar seorang Pengarah Strategik Politik al-juburi yang disanjungi oleh pengikut2 yang bahlol setaraf dirinya.




Yang penting kenapa dalam usaha untuk merosakkan kredebiliti PapaGomo, Rafizi menjadikan statusnya sebagai bekas banduan sebagai modal? Apakah Rafizi lupa, begitu ramai pemimpin dalam Pakatan Rakyat juga adalah terdiri dari bekas banduan?

Lim Guan Eng, Mahfuz Omar, Salehudin Ayub, Lim Kit Siang, Karpal Singh dan beberapa orang lagi, malah Anwar sendiri semuanya pernah disumbatkan ke dalam penjara dan kini bergelar bekas banduan!! Apakah Rafizi cuba menyindir pemimpin-pemimpin ini?

Begitulah keboohan yang cuba digambarkan oleh Suara Pakatan Rakyat terhadap pemimpin mereka yang bergelar Pengarah Strategi .....al-juburi....!!!

Read More

Komentar :

ada 2 comments ke “Rafifi agen UMNO merosak PKR dari dalam? ?? kah..kah..kah..kahhh ”
Anonymous said...
pada hari 

SAH!!!!


PAS KELDAI TUNGGANGAN

mk said...
pada hari 

Standard lah tu, kalau ikan bilis semua orang nampak walhal kalau jerung lintas kat depan mata pun tak nampak punya. Samalah parti politik apa pun tak terkecuali walaupun dari PR ataupun penyokong aka pengampu PR

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.