Sunday, March 17, 2013

PAS "Syirik "Mail mina sedia bila-bila masa bersemuka?


Setakat hari ini belum ada lagi pemimpin2 tertinggi dalam PAS tampil menyambut cabaran Ust Mail Mina untuk bersemuka berkaitan dakwaan ust Mail Mina terdapat unsur syirik dalam parti PAS.

Sebelum ini Tuan Ibrahim berkata beliau mahu bersemuka dengan Ismail untuk mendapatkan penjelasan lanjut.Tetapi hingga kesaat ini Ismail mina tidak pernah dipanggil untuk menjelaskan dakwaannya.



Walaupun Ismail Mina bersedia bila-bila masa untuk menjelas dakwaan tersebut.

Apa yang menduka citakan kita Ust Ismail Mina hanya dihubungi Oleh Ust Harun Taib melalui Khidmat pesanan ringkas SMS yang bertanya khabar Mail Mina??

Sebenarnya apa yang terjadi pada Ust Ismail Mina sama apa yang dihadapi oleh C.N Al-Afghani yang dianggap oleh Hadi Awang hanya guru ABC .

Begitulah sikap angkuh dan sombong pemimpin2 PAS yang cuba mengalih perhatian dengan berbagai2 alasan dan putaq belit !!



Komentar :

ada 4 comments ke “PAS "Syirik "Mail mina sedia bila-bila masa bersemuka?”
Syed Idrus Syed Mustaffa said...
pada hari 

Malas nak cakap PAS syirik? UMNO cam ne plak? Dua2 dokong Demokrasi..klau PAS syirik UMNO?

Orang Sebarangan said...
pada hari 

Dulu PAS cakap UMNO syirik, sekarang dah berbalik ludah tu pada PAS.

Macam isu Amanat Haji Hadi.

Dulu Hadi Awang cakap UMNO wajib ditentang sebab mengamalkan perlembagaan kafir(penjajah).

Tapi dalam buku Jinggay, akan mendokong perlembagaan pula?

Jadi, PAS pun wajib ditentang?

Ha, jangan kata ludah. Kahak pun dah terkena pada PAS sekarang ni.

Anonymous said...
pada hari 

PAS ada unsur-unsur syirik kerana menggunakan Islam untuk kepentingan sendiri. Adakah mengundi PAS kira mengundi Allah?. Tidak sama sekali. Adakah mengundi PAS adalah tiket ke Syurga? PAS dapat mengetahui apa yang tersirat pada Allah swt?. Sekarang 7 dosa besar yg dinyatakan oleh Nabi diputar-belitkan oleh PAS dengan tafsiran sendiri.

Anonymous said...
pada hari 

tuan tuan yang di rahmati allah, islam ialah berserah diri pada allah. bila kita sanggup bawa agama kita yakni islam, yakni agama yg allah redho dan rasulnya, yang 2 kalimah syahadah tiada tuhan disembah melainkan allah dan saw itu pesuruh allah. patutkah apa bila seseorang itu mengetahui dan percaya bahawa kuasa mutlak milik allah. sanggup kah kita bawa allah bertanding dengan manusia? ini cara mudah yang anda boleh faham.. di perak pada tahun 2013 allah telah kalah kepada bn, di penang allah telah bergabung dengan penyembah berhala dan menang dan berkongsi kuasa dengan mereka.. bukankah itu syirik yang amat besar? allah tidak perlu bertanding dgn sesiapa.. maka sistem yang di reka manusia yakni demokrasi itulah yang menyebabkan sesiapa yg bertanding dan sesiapa yang mengundi jatuh membuat syirik. sistem yang direka hampir sempurna ini khas untuk bawa hampir semua manusia masuk neraka jahanam dgn iblis. maka betulah hadis saw di akhir zaman sejahat jahat manusia adalah alim ulama, dari mereka timbul fitnah dan kepada mereka kembalinya fitnah. mereka langsung tak ambil peranan untuk membetulkan syirik yang amat besar ini. jadi sekarang anda akan tahu berapa ramai manusia yang akan masuk neraka jahanam kerana terlibat dgn demokrasi sesiapa yg tak mengundi? fikir fikirkan lah. selesai sesiapa yg mengundi maka habislah amalannya puasa solat zakat haji dan lain lain seumur hidupnya, sehingga dia bertaubat itu pun kalau allah mau terima taubatnya.. nauzubillah. lihatlah tuan tuan ade sesiapa yang menyalahkan iblis????? inilah kerja nya tak lain menipu manusia dan allah memberikan kuasa kepadanya yang manusia sudah lupa, dia hadir tanpa dikesan dan sesudah selesai dia hilang tanpa meninggalkan jejak. tinggallah manusia tunggang langgang bergaduh mencela dan memfitnah manusia lain walham yang meyebabkan mereka jadi begitu adalah iblis yang menutupi hati dan mata mereka. wallahuallam.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.