Monday, March 18, 2013

Korban Lahad Datu syahid dunia..Korban di Memali pula Syuhada murahan kata PAS!!


Korban Memali Ditanam Tanpa Dimandi Dan Dikapankan Kerana Amanat Hadi Awang kononnya mereka adalah Syahid Akhirat!!!

Betulkah mereka syahid….?atau hanya syuhada murahan kerana mendedah pembohongan dan penipuan PAS?



Bukti: 

Soleha Hussain mendedahkan bahawa beliau berasa sedih apabila dihina dengan kata-kata kesat termasuk menggelarkan dirinya sebagai isteri syuhada murahan.

Bukan sekadar dihina dengan katakata kesat oleh PAS tetapi mangsa2 yang cuba mendedahkan penyelewengan Tabung Mangsa Memali tersebut disamakan dengan perbuatan kaum Nabi Noh dan Nabi Lut yang dilaknati Allah dan bakal menjadi ahli neraka…….!!

Seterusnya mangsa penipuan PAS yang cuba mendedah penyelewengan Tabung Memali itu berada dalam ketakutan kerana mangsa-mangsa diugut oleh Pemimpin/penyokong-penyokong PAS dari luar Memali kerana cuba mendedah kemungkaran yang dilakukan oleh PAS terhadap mereka.

Bukti: Lapuran Polis terhadap ugutan dan ancaman terhadap mangsa.

“28/01/2011 9:04pm

BALING 28 Jan. – Seorang penulis buku membuat laporan polis hari ini atas dakwaan diugut dan dikasari oleh pihak Lujnah Keselamatan Pas Kedah berikutan bukunya itu dikatakan telah mendedahkan penyelewengan mengenai pungutan derma kepada Tabung Memali.” 
[sini]

Bukan itu saja…malah mengikut salah seorang mangsa Abdul Rahim Lah, 35, beberapa hari selepas pecah berita laporan polis ada pihak tertentu menelefonnya sambil menyifatkan dakwaan balu-balu terbabit hanyalah rekaan dan 'sandiwara'.

Begitulah perihal PAS  terhadap mangsa2 penipuan mereka selepas Tragedi Memali. 

Pada mereka setiap tindakkan yang akan merugikan Politik mereka ia hanya satu "SANDIWA" atau lakunan yang ditaja oleh UMNO.




Manakala dalam Tragedi Lahad Datu pula..Harun Taib menyifatkan anggota dan pegawai keselamatan yang terkorban dalam insiden pencerobohan dan tembakan di Sabah sebagai  'syahid dunia'.>>>[sini]

Begitulah penilaian Syahid mengikut Ulama "POLITIK" Dajal PAS...bilamana  "kematian" yang dapat memberi keuntungan serta dana pada Politik mereka..ia bukan saja di jaja dan dicanang kepelusuk dunia tetapi mereka sanggup merenjis bertong2 minyak atar untuk membenarkan dakwaan mereka.....Seterusnya Ditanam Tanpa Dimandi Dan Dikapankan....begitu saja...

Allahuakbar !! Moga2 dalam PRU13  yang akan datang  berkuburlah Politik PAS  sebagai sebuah perjuangan yang penuh dengan penipuan dan pembohongan yg  memperalat agama demi kepentingan duniawi !! 

Insyaallah !!

Komentar :

ada 0 comments ke “Korban Lahad Datu syahid dunia..Korban di Memali pula Syuhada murahan kata PAS!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.