Saturday, March 23, 2013

LU ..Cover Gua..Gua Cover lu...! PAS Kedah dan skandal...kah..kah..kah..kahhh


Budaya "KUNCI MULUT" dalam PAS bukan budaya baru...!!ia satu budaya untuk melindungi pekong2 dan cabuk masing2 dari dihidu oleh penyokong dan rakyat...bila sudah tidak tahan menghidu pekong2 dan cabuk masing2 maka terbongkarlah segala kedajalan pemimpin mereka.

Tragedi tabung Memali satu contoh ...ana cover anta..anta cover ana!! akhirnya ana taruh lu cukup2...lu yang mentekedarah duit tabung bejuta2....ana tak dapat apa-apa !!.....anta depa  jawatan pula!! ana...dapat apa ??!! !! punya celaka politik ala haram Jadah yang diamal dalam PAS!!

Budaya ana cover anta..anta Cover ana..beres !! apa pun jadi halal yang haram pun boleh bedal !!



Berbalik pada Isu yang belaku pada EXCO PAS Phahrolrazi Zawawi 'dikurung' selama dua jam di sebuah sekolah agama di Bukit Besar, Kota Sarang Semut, Sabtu lalu juga mengunakan pendekatan yang sama...lu cover gua...gua cover lu beb !! beres!!! [sini].

"... Pemuda Pas Jerai tidak mahu dilibatkan termasuk menolak daripada memberi sebarang kenyataan berhubung kejadian Exco Kerajaan Negeri, Datuk Ir Phahrolrazi Zawawi 'dikurung' selama dua jam"...membuktikan budaya ana cover anta...dan anta kena cover ana masih diguna pakai...tidak masakan pemimpin yang terdekat dengan makluk dua alam itu tidak sedar apa yang belaku pada sahabatnya..."

..akhirnya..Pahrolrazi akui "BABI" tu lah yang punya angkara!!!...sapa babi yang membuat angkara itu...atau mengurung EXCO berlidah bewak itu...tidak lain da bukan "babi" yang dimaksudkan itu adalah MB Ust AZIZAN RAZAK dan kuncu-kuncunya...begitulah kenyataan ringkas Pahrolrazi bila ditanya  tentang insiden dia dikurung ....

Rupa-rupanya disebalik  dakwaan "Pemuda Pas kunci mulut isu Phahrolrazi 'dikurung" terdapat cerita  lain yang lebih sensasi...[sini]

Komentar :

ada 0 comments ke “LU ..Cover Gua..Gua Cover lu...! PAS Kedah dan skandal...kah..kah..kah..kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.