Monday, March 25, 2013

DAP guna lambang PAS - Sekali lagi Hadi Awang cuba membelakangi Dewan Ulama PAS!..!!...kah..kah..kah..kah..kahh


DAP kena minta izin Pas dulu - Harun Taib

Nampaknya kali ini Harun Taib awal-awal lagi sudah menarik Hand Break pada DAP agar minta izin PAS dulu untuk mengguna lambang PAS!! walaupun pun sebelum ini Presiden PAS melalui Hadi Awang dan Niky Aziz sudah membuat keputusan mengizinkan DAP mengguna lambang PAS dalam PRU13 tanpa merujuk terlebih dulu pada Dewan Ulama..

Disebalik kenyataan Harun Taib  tersebut  nampaknya  seperti ada yang tersirat disebalik  keputusan Presiden PAS sebelum ini yang membenarkan DAP menggunakan lambang PAS dalam PRU13.

Kenyataan Harun Taib kali ini seolah-olah tidak mau pisang berbuah dua kali  seperti yang belaku pada  isu "kalimah Allah" dulu tanpa merujuk terlebih dulu pada Dewan Ulama PAS  hingga  menimbulkan kontrovesi diatas keputusan yg dibuat oleh Hadi Awang!!



Nampaknya isu  membenarkan DAP menggunakan lambang PAS dan  isu  penggunaan kalimah Allah  oleh Agama lain oleh PAS..bermakna sudah dua kali Presiden PAS dan Nik Aziz cuba membelakangi  Dewan Ulama.


kah..kah..kah..kah.
kah..kah..kah..kahh..kah..
kah..kah..kah..kah..kah..kah..kahh

Harun Taib mula terasa PAS sudah mula menyisihkan Dewan Ulama dalam membuat sesuatu keputusan tanpa merujuk terlebih dulu pada Dewan Ulama....

Nampaknya Dewan Ulama PAS mau dijadikan  tunggoi kayu mampuih oleh PAS dan DAP  kah..kah..kah..kahh

Baru ada akaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!...

Read more


Komentar :

ada 5 comments ke “DAP guna lambang PAS - Sekali lagi Hadi Awang cuba membelakangi Dewan Ulama PAS!..!!...kah..kah..kah..kah..kahh”
Ustaz belakang syoru said...
pada hari 

Mana tak membelakang kan Majlis Syuru.....nak keluar fatwa lambat sangat2 terkedik-kedik.......cakap tak boleh nanti tak dapat undi cina....cakap boleh nanti tak dapat undi melayu........tapi kalau pasal fatwa sonsang nak lawan kerajaan cepat je keluar.....belakang jangan tak belakang

Anonymous said...
pada hari 

Maka jadilah Pas peluk Dap atau Pas masuk Dap.
Kah kah kah kah kah.'
baru padan muka karpal sing kena masuk Pas juga.

kuchinghutan said...
pada hari 

Apa masalahnya kalau mana-mana orang yang nak bertanding dalam PRU menggunakan lambang PAS..itu kira PAS 4 All...lainlah kalau guna lambang UMNO ataupun BN......hanay 1Malaysia....lagi pun ustaz azhar idrus kat, pegang bendera UMNO/BN hukumnya haram sama seperti najis babi....wang hasil upah bendera UMNO pun hukumnya haram...

Anonymous said...
pada hari 

KECUALI MAKAN HARTA ANAK YATIM SAJA HALAL !!! KAH..KAH..KAH..KAHH

Anonymous said...
pada hari 

Soal tu...Bro.Kucinghutan kena tanya Dewan Ulama syoru Bro lah hal haram halai tu pasai guna logo pas!!! kah..kah..kahh

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.