Monday, March 18, 2013

Guru hina Polis- tambah 3 hari lagi reman....!! kah..kah..kah..kahhh


Tempoh tahanan reman dilanjutkan keatas seorang guru yang didakwa menghina pasukan keselamatan sebagai 'anjing' dalam laman sosial Facebook miliknya.



Guru yang berumur 36 tahun itu bertugas sebagai guru di sebuah sekolah di Tok Bali dan mengaku seringkali tidak pergi ke sekolah sejak hujung tahun 2012 atas alasan tertekan.

Turut dirampas sebuah beg berwarna hijau, laptop, pengecas, boradband dan kad sim telefon.



Tempoh reman dilanjutkan selama tiga hari lagi sehingga Rabu ini.

Nampaknya guru ni bercuti panjang lah ye....

berita selanjutnya...di [sini]

Komentar :

ada 6 comments ke “Guru hina Polis- tambah 3 hari lagi reman....!! kah..kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

Ini lah rakyat biasa bukan ahli Politik yg mana peguam meka mati hidup bersama meka..mcm peliwat rakyat biasa cepat sungguh di hukum dan pasport d tahan jika ahli Politik bebas bergerak..ini lah undang2 d Sini..undang2 hanya untuk ikan bilis..

anjing said...
pada hari 

Lepas ni kita tengok ada anak Polis/Tentera yang kena buli@kena boikot dengan guru-guru yang pastinya akan berdendam dengan tindakan undang-undang yang diambil oleh PDRM ke atas guru tersebut. Reaksi dari guru-guru nampak jelas mereka bersimpati dengan guru tersebut yang didakwa sebagai mangsa konspirasi UMNO.....

Anonymous said...
pada hari 



konspirasi UMNO?

alahaiiiiiiii...udah udah lerrrrrrr

asyik citer sama jer...spin la citer lain...kasi kreatif skit!

Anonymous said...
pada hari 

saya seorang guru. pendapat saya guru macam ni baik tak berhenti kerja. memalukan kerjaya guru. saya rasalah cikgu ni mesti yang malas masuk kelas, kerap mc, tak tanda buku latihan, masuk kelas pun tak mengajar, tak buat soalan exam, dan yang paling yakin dilakukan tak tanda jawapan exam tapi tetiba ada markah...cikgu juga mungkin atris di sekolahnya yang sentiasa menjadi tajuk perbualan terutama di kantin..dan di pejabat kerana terpaksa buat relif untuk cikgu ni...malang sungguh kalau dapat suami macam ni..kalau ada ayah macam ini....

Anonymous said...
pada hari 

ISU INI BEST..SEBAB MELAYU MEMANG HEBAT !! LEBIH2 LAGI MELAYU YANG TAK ADA BANGSA MACAM MELAYU2 PAS.SPESIS PENGANUT PAS NI MEMANG SPESIS YG SUKA MAKI HAMUN...JADI GMC TURUT BANGGA SPESIS PENGANUT POLITIK SIAL MACAM NI.MUNGKIN INI DIANTARA SPESIS2 ATAU BENIH2 TALIBARUT PENINGALAN ZAMAN JEPUN DULU.

KAH..KAH..KAH..KAHH

Anonymous said...
pada hari 

TERIMA KASIH CIKGU !! ANON 8.54.BUKAN SAJA MEMALUKAN KERJAYA GURU TAPI MEMALUKAN BANGSA!!TETAPI TAK KISAH LAH SPESIS YG MCM NI MANA ADA BANGSA!!

T/K CIKGU KRN SUDI MENINGGALKAN SEDIKIT PENDAPAT UNTUK RENUNGAN KITA SEMUA.WASSALLAM.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.