Tuesday, March 19, 2013

Hadi Awang kata Dr Maza mabuk air daun ketum !! kah..kah..kah..kahhh


Tu..le orang minum untuk  ubat..bukan minum  untuk  mabuk !!

kah..kah..kah..kahh

“Kalau tukar kerajaan Islam kepada yang lebih teruk, tunggulah pembalasan di akhirat kelak,” Dr Maza

Sedarkah Dr Maza yang PAS bukan saja tukar kerajaan..tetapi dah tukar Negara Islam kepada Negara Kebajikan yang lebih terok bersama2 kapiaq harbi DAP yang terang2 menentang Islam!!!!

kah..kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kah..kahh

Apa... Dr Maza tengah  mabuk air daun ketum ke?..."PAS  dah tumpu  kepada negara kebajikan, bukan negara Islam"- Hadi Awang.

Bila Negara pun dah tak islam..mana mai lagi kerajaan Islam Dr Oi...!!

PAS hari ini menuju kearah Negara Kebajikan bersama-sama kapiaq Harbi berlandaskan pada kitab jingge..bukan pada Al-Quran lagi..dalam al-quran mana ada Negara Islam kata Presiden PAS.[sini]

Bila dah tak ada Negara Islam..ada ka... Kerajaan Islam...???jangan terus mabuk air daun ketum !!



Bermakna “Kalau PAS tukar kerajaan Islam kepada Negara atau Kerajaan kebajikan bersama DAP  yang  ternyata lebih teruk menentang islam, tunggulah pembalasan dalam PRU13 nanti...tak perlu tunggu di akhirat..Allah Maha Kaya !!..[sini]

kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh..kahh

Hari ini PAS sudah pun mula menerima pembalasan dari Allah S.W.T samada Dr Maza sedar atau tidak saja...[sini] kerana  terlalu asyik mencari pentas yang lebih selesa untuk berpolitik...

kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh..kahh

 


Komentar :

ada 8 comments ke “Hadi Awang kata Dr Maza mabuk air daun ketum !! kah..kah..kah..kahhh”
x said...
pada hari 

Golongan yg berasa diri alim, dan mahu menafsir sendiri Quran dan Hadis, menolak utk bermazhab, akan mengulangi kesilapan umat Islam silam dan memarakkan perpecahan lalu. Ulama' Ahli Sunnah sudah menyelesaikan isu ini lama dulu. Penafsiran semula akan lebih mengelirukan. So, golongan golongan ini lbh baik ditinggalkan dan tidak dilayan. Pakar Hadis spt Ibnu Hajar Al Asqalani pun tak berani menolak mazhab, siapakah kita utk mengenepikan pendapat dan pandangan ulama' ulama' muktabar terdahulu.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

T/K DIATAS KOMEN YG BERNAS DARI SDR. WASSALLAM.

Anonymous said...
pada hari 

di padang serai puak pas lah yang jual air ketum.tak caya turunlah mai sidam kanan.sapa penjual ayak ketum.rosak anak muda.

Anonymous said...
pada hari 

Orang Melayu tak boleh bergantung pada PAS lagi dah sebab yang berikut:

1) gagal dalam mempertahankan penggunaan kalimah "Allah" SWT oleh orang Kristian;
2) menghina Rasulullah SAW (sama macam Mat-Mat kampung aje, ingat tak?)
3) lebih rela makan babi ngan Guan Eng drpd makan ayam ngan Najib, ingat tak siapa yang cakap camni?
4) kalau setan nak tolong jatuhkan UMNO pun, kita terima. Ingat tak siapa yang cakap camni? So sekarang apa yang diorang mintak memang diorang dapat. Setan paling besar yakni Dajjal dan askar-askar dia, Yajuj & Majuj (Zionist) yang bantu diorang sekarang.
5) sanggup mendewa-dewakan orang bukan Islam dan membelakangkan dan cuba menjatuhkan pemimpin yang berugama Islam.
6) mengeluarkan fatwa yang bermotifkan politik hingga mengelirukan rakyat.
7) perjuangan ditukar drpd negara Islam ke negara kebajikan. Ini dah lama UMNO buat dah. Buat apa nak pilih PAS kalau gitu?

Renung-renungkanlah...

Ustaz Sheikh Al Ketum Al Kedahi Altruman said...
pada hari 

Hadi dengan Maza tu sama je 2x5.....5x2........mereng

Anak Bukit Jelutong said...
pada hari 

Aku dok harap para alim ulama yang penuh ilmu di dada dapat menolong menyelesaikan masalah yang dihadapi orang-orang yang marhaen dan yang jahil.

Rupa-rupanya berlaku sebaliknya. Kami yang jahil dan tiada ilmu di dada pula yang "terpaksa" menasihat mereka ini.

Baliklah ke pangkal jalan wahai yang menganggap dirimu sebagai "alim dan pemimpin"

Kami benar-benar dahagakan bimbingan dari mu wahai pemimpin yang "cerdik pandai"

Dan yang amat penting, jangan cakap dan buat perkara yang bertentangan dengan ilmu yang dirimu miliki.

orang Sidam kiri said...
pada hari 

puak paslah perosak anak melayu kerana menjadi ajen dan penjual air ketum.

Anonymous said...
pada hari 

Bro, dia ckap, “Kalau tukar kerajaan Islam kepada yang lebih teruk, tunggulah pembalasan di akhirat kelak,” Dr Maza. Maksud dia Kerajaan Islam (BN) skang la bro..maksudnya kalau tukar kerajaan skang kepada yang lebih teruk.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.