Tuesday, March 26, 2013

Nik Aziz sedih mengenang nasibnya selepas PRU13 ...

"Saya sebut dah kalau parti suruh bertanding, saya bertanding walaupun saya berkerusi roda, saya bertanding, kalau parti kata cukup, cukuplah" Nik Aziz.

Kalau dah jadi mumia pun jika parti kata bertanding..!! saya tetap bertanding !!

kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kah...kah..kah..kahh
 


Begitulah hebatnya perjuangan Nik Aziz untuk kekal berkuasa sampai bila-bila.

Nampaknya Nik Aziz akan bersedih sepanjang hayat seandainya BN mengambil alih tampuk pemerintahan Kelantan selepas PRU13 nanti!!

kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kah..kahh..kahh

Read more

Komentar :

ada 3 comments ke “Nik Aziz sedih mengenang nasibnya selepas PRU13 ...”
Anonymous said...
pada hari 

Yg diambil kira, parti suruh tanding, walau pun berkerusi roda, mampukah memikul amanah dan tanggungjawab tidak pun difikirkan, Islamkah begitu ?

Anonymous said...
pada hari 

biarkan la!!!....dia mampu berhujah depan ALLAH di akhirat nanti, bila Allah tanya kenapa amanah & tanggung jawab kepada rakyat tidak di laksanakan di kelantan.....

Anonymous said...
pada hari 

yang aku heran bersekutu dengan DAP (dapat)mahu tapi kalau UMNO bawa bincang terus kata kapir. kalo mereka betul2 ulamak yang tahu hukum & bertauliah mereka pasti dah pilih UMNO sebab sebangsa dab seagama.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.