Tuesday, March 26, 2013

UMNO KEDAH TAK ADA TELOR !!! Berbanding Azizan Razak...isu KUIN>


Diatas kelalaian dan "DAYUS"nya pemimpin UMNO Kedah Azizan Razak mampu menipu pemimpin UMNO Kedah hidup-hidup !!! 

Walaupun terang2 Azizan Razak menipu isu pembinaan KUIN yang menelan belanja kononnya RM330juta tetapi pemimpin UMNO kedah menelan apa saja pembohongan demi kekurangan fakta dabersifat pengampu dan penjilat tegar !!

Kerugian dan kepincangan pembinaan KUIN ..Datuk Bashah dan barisan kepimpinan UMNO kedah WAJIB dipersalah dan dipertangung jawabkan...rata-rata mereka hanya bijak bermuka2 demi untuk menjaga kedudukkan mereka!!

Hari ini UMNO Kedah tidak sepatutnya bermuka2 tentang Isu KUIN kerana segala kepincangan KUIN sudah awal dimaklumkan kepada mereka tetapi atas"KEDAYUSAN" 
untuk menjaga takta...... mereka sanggup menjadi pemimpin "BUTA" dan "TULI"..!!



KERUGIAN KUIN DAPAT DI SELAMAT.

Kerugian KUIN dapat diselamatkan lebih awal sekiranya pemimpin UMNO kedah benar-benar mahu menyelamat Kedah.Tetapi dek kerana mahu menjaga nama yang sudah berbalar dan tercalar KUIN terus berjalan dalam kepincangan dan tempang..!!

Hari ini UMNO Kedah seolah-olah ingin menunjuk taring walaupun Azizan Razak memaklumkan dengan megah dan penuh pembohongan bahawa inilah Projek paling besar yang dibuat kerajaan negeri (Kuin) di Kuala Ketil dalam masa empat tahun dengan kos RM330 juta.

Persoalannya betulkah hanya RM330juta seperti dakwaan Azizan Razak itu???UMNO Kedah terus menelan dan membaham segala dakwaan Azizan Razak...

UMNO Kedah tetap menelan pembohongan Azizan Razak itu seperti menelan Panadol tapi hakikatnya dakwaan Azizan Razak tersebut boleh memuntahkan segala ikan pekasam yang dimakan oleh Mukris Tun Mahathir!!!

KUIN - UMNO Kedah sah tak ada teloRRRRRR!!! 

P/S: Ust Azizan jangan bimbang dgn puak2 UMNO kedah ni...mereka tidak berkempuan ilmiah untuk membahas isu ini....!!!mereka hanya memburu siapa diantara  ahli2 PAS yang ingin menyertai barisan mereka yang bahlol  untuk ditonjolkan kepada Najib bahawa merekalah pemimpin yang berwibawa!!!!!....[sini]

 




Komentar :

ada 0 comments ke “UMNO KEDAH TAK ADA TELOR !!! Berbanding Azizan Razak...isu KUIN>”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.