Sunday, March 17, 2013

Antara berita Vedio songsang -Utusan dan Anwar bercumbu dengan lelaki-Harakah Daily! mana lebih sensasi??....!!


Pendekatan dalam pendedahan berita terbukti Utusan Malaysia lebih ber-etika berbanding Haramjadah Daily yang sarat dengan iklan2 memenuhi nafsu yang lebih biadap cara pendedahannya.

Walaupun tajuk berita Gambar  "Anwar" bercumbu dengan lelaki hanya menjadi bahan berita  buat seketika saja.. akhirnya dilesab begitu saja di laman beritanya... !!

Inilah diantara Strategi media Politik "JIJIK" PAS bermain dengan isu.



Manakala Utusan Malaysia "LANSUNG" tidak menyebut mana-mana individu yang tersiar dalam gambar tersebut samada Mat Sabu,Dun Melor atau Ulama 3 pagi.

Utusan lebih matang berbanding Haramjadah Daily  yang lebih mahir dan pakar  untuk mengaibkan sesaorang demi kepentingan politik jijik mereka berbanding Utusan.




Dari berita yang ditelah disiar dan seterusnya dilupuskan oleh Haramjadah Daily.... rakyat dapat membuat satu kesimpulan ini lah "Prinsip" perjuangan pemimpin2 mereka !! 

PAS tidak berani bertanggung !! akhirnya mereka menunding jari pada pihak yang menjadi musuh tradisi mereka bagi mengelak betapa "HARAM JADAH NYA" pemimpin mereka !!

Sekejab haram dan kapiaq !!

Sekejab halal dan dapat ganjaran pahala !!

Sekejab mampos syahid...sekejab tidak syahid!!

Sekejab ahli syuga...sekejab ahli neraka !!

Sekejab negara Islam..sekejab negara kebajikan!!

Sekejab makan BABI haram..sekejab makan babi halal !!

Begitulah Politik yang berteraskan "TALIBARUT DAP" yang kononnya memperjuangkan Islam !!

Berita lelaki tutuh pungkok...yang menjadi pemimpin Idola ulama2 Politik PAS..seperti  nama individu yang tersiar dalam Haramjadah Daily.

[Sini]



Komentar :

ada 0 comments ke “Antara berita Vedio songsang -Utusan dan Anwar bercumbu dengan lelaki-Harakah Daily! mana lebih sensasi??....!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.