Friday, March 22, 2013

C.N AL-AFGHANI TERLIBAT DENGAN RASUAH ??? kah..kah..kah..kahh


Jika isu Sex luar tabie Anwar yang dedahkan oleh Muhammad Azri atau [Papa GOMO] sebagai bekas anggota polis trafik berpangkat koperal, yang pernah dituduh dengan dua pertuduhan di mahkamah atas kesalahan melakukan rasuah pada 2004 lalu tidak dapat dipercayai kerana ia pernah terlibat dalam rasuah dan dibuang kerja.[sini]



Atas alasan apa pula pendedahan paling mengaibkan PAS "Songlap duit anak2 Yatim dan balu" yang didedah kan sendiri oleh mangsa iaitu Pn Soleha Husain selaku balu kepada Allahyarham Ust Ibrahim Libya PAS masih menafikan ia satu Fitnah dan sandiwara? 

Seterusnya PAS cuba menghalang Buku yang mendedah penipuan pemimpin  PAS tersebut dijual pada orang ramai?mampu kah PAS menghalang GOMO?

Apa pula kesalahan Pn Soleha dan balu2 yang terlibat mendedahkan penyelewengan PAS terhadap wang tabung mereka oleh pemimpin PAS hingga PAS sanggup menghukum mangsa-mangsa-mangsa pendedahan penyelewengan tersebut setaraf kaum Lut dan Noh seterusnya PAS mengancam keselamatan mereka?

Apakah C.N Al-Afghani dan balu-balu Memali juga pernah terlibat dalam gejala rasuah? atau gejala yang tidak bermoral hingga pendedahan mereka dianggap Fitnah jahat dan tidak harus dipercayai?[sini]

Jika Papa GOMO "kebal" kononnya di beri pelindungan oleh pemimpin2 Politik apakah C.N Al-Afhgani serta balu-balu yang ditipu oleh Pemimpin PAS juga  turut mendapat pelindungan dari pemimpin2 UMNO sekebal penyangak tabung Memali yg dilindungi oleh pemimpin PAS hari ini?

Siapa pula pemimpin UMNO yang melindungi dan yang menjadi dalang  disebalik pendedahan balu-balu  dan C.N Al-Afghani hari ini?.....siapa pula dalang disebalik penipuan pemimpin PAS terhadap tabung balu2 di Memali hingga mampu bertahan selama 25 tahun ini?

Apakah pendedahan  penipuan PAS  selama 25 tahun terhadap duit tabung  balu2 dan anak yatim oleh C.N Al-Afghani  juga tidak boleh dipercayai kerana beliau dan balu-balu pernah terlibat dalam rasuah sepertimana GOMO?

Apa bezanya cabaran Anwar terhadap GOMO dan  cabaran  Din Pudu Raya  dan Mahfuz terhadap C.N Al-Afghani serta balu-balu yang ditipu oleh pemimpin PAS?

Pada GMC kedua2 bentuk cabaran  yang cuba dibuat oleh pemimpin2  dari PR tersebut sekadar untuk mengaburi mata Rakyat semata-mata untuk melingdungi aib yang bukan kepalang  yang dilakukan oleh pemimpin mereka yang kononnya memperjuangkan Islam!!
 
Bermaruahkah pemimpin2 PAS hari ini bilamana mereka cuba mempertahan seorang peliwat [sini] dan penceroboh tabung anak2 yatim dan balu di Memali semata-mata untuk melindungi  maruah Politik mereka semata-mata untuk mengejar kuasa? 

Sedarkah pemimpin2 PAS bahawa – “Mereka Merancang(tipu daya),Allah juga merancang(membalas tipu daya)mereka.

Dan ALLAH sebaik-baik Perancang(membalas tipu daya)”




Komentar :

ada 0 comments ke “C.N AL-AFGHANI TERLIBAT DENGAN RASUAH ??? kah..kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.