Wednesday, March 27, 2013

Lepas YDP PKR Sungai Petani dengan Aksi melancap..!!!... pemimpin PAS pula londeh..!!! kah..kah..kah..kah..kahh


Begitulah kisahnya puak2 pemimpin Pakatan Haram Jadah yang didalangi oleh Parti Akai Sejengkai [PAS] sekutu kapiaq harbi beraksi pemimpin setaraf Nabi…tetapi perangai macam BABI !!

Lepas satu satu aib pemimpin mereka terlondeh bukan terlondeh kerana di Paksa tetapi terlondeh atas kerelaan suka sama suka..si betina terasa nak tengok pancutan Syurga…si Jantan pula nak tunjuk kehenatan pancutan nikmat Syurga pada muslimah yang menyokong Parti mereka..!!!  

......aksiya disini pak..!![sini]




Puak2 ini jugalah yang yang berkumpul macam kera di Dataran Merdeka nak tuntut “BERSIH” kan Negara dari noda dan dosa pada Kerajaan yang dok perintah la..depa nak perintah pula.
Punya la tak ada maruah…terdedah satu Negara kehebatan YDP  depa sanggup pancut depan camera bukti “BERSIH” nya..pemimpin depa yang sanggup  jadi “BARUA” Ambiga!!




Bukan Setakat YDP PKR Sungai Petani  saja Timb YDP PAS Kawasan   pun seropa juga …” Do you like my hot chocolate?..[sini]

Itulah aksi yang belum terbuka..kita nak tunggu dia nak dicalon dimana?...  lepas  tu kita buka semua cerita yang dok ada bagi minda Rakyat  tebuka... inilah ust2 depa yang bijak bermuka2…nak pimpin Rakyat Kedah Belanda untuk ke Syurga depa macam YDP PKR yang dok ada la....!!.

Tembelang YDP PKR Sungai Petani dah tebuka ..tunggu peluang nak Join PAS pula.... kot-kot boleh cuci dosa macam Ulama Gobala yang mengajar dia dalam penjara beri taklimat di Hotel pukul 3.

kah..kah..kah..kahh

Pemimpin.... macam calaka !!!semuanya nak tunjuk aksi hebat kote2 depa belaka !!! Sial!!

Komentar :

ada 1
peeley said...
pada hari 

anonymous this content click resources look at this site article read more

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.