Sunday, March 31, 2013

Kenyataan dari anak didik Ulama "Politik" DAJAL dalam PAS !!...kah..kah...kahh


Mengapa dakwaan "KALAU" itu tidak ditujukan pada pemimpin PAS sendiri samada Nik Aziz ! Ust Harun Taib atau Hadi Awang rasanya ia lebih molek!! berbanding "KALAU" itu   ditujukan pada Muhammad yang dianggap oleh Ulama terompah PAS hanya Muhammad budak kampung setaraf Muhammad Sabu pemimpin PAS?



Kan lebih molek kalau  macai ma chibai PAS ini membuat dakwaan bukan sekadar Anwar Ibrahim yang terlibat tetapi kalaulah Nik Aziz atau Ust Harun Taib atau Hadi Awang sendiri mungkin VEDIO SEX mereka pun UMNO Keluarkan demi Kebenaran...

Kerana dakwaan  yg  sepatutnya ditujukan pada  pemimpin PAS ini  lebih berasas kerana sudah terbukti beberapa  skandal SEX  yang melibatkan pemimpin PAS sendiri termasuk Timb Presiden PAS  dan beberapa pemimpin2 tertinggi PAS yang lain...

Apakah ma chibai PAS ini mengangap pemimpin2 PAS itu lebih suci dan mulia dari apa yang di dakwa olehnya..layak kah ia menjadi satu alasan semata-mata untuk memburukkan UMNO.



Akhirnya tanpa disedari dakwaannya untuk menghina UMNO sudah tersasar dan menyentuh sensitiviti seluruh umat islam hari ini !!

Rasanya lebih molek dan lebih tepat  jika dakwaan tersebut   dibuat begini..

Bukan sekadar pemimpin biasa...waima Nik Aziz Mursyidol  PAS sendiri....mungkin VEDIO SEX nya pun UMNO akan keluarkan....demi membongkar kemungkaran pemimpin yang berdakikan agama sepertimana skandal-skandal SEX pemimpin PAS yang lain....!!

Dakwaan ini jauh lebih munasabah dan logik  dan dapat diterima akal berbanding dakwaan yang  lansung tidak mencerminkan seorang islam apatah lagi  dakwaan  tersebut  datangnya dari pemimpin dari Parti  sekutu Kapiaq harbi yg menjunjung perjuangan DAP hari ini. ...ia lebih tidak logik!!!

"lajak perahu boleh berpatah ...terlajak kata buruh padahnya lebih2 lagi ia melibatkan kesucian agama itu sendiri...dan yg  membuat dakwaan tersebut  itu  pula bukan macai2 biasa dalam PAS !!

[sini] apa kata Suara Pakatan Rakyat sendiri tentang macai PAS ini terhadap dakwaan yang sudah terlebih had...

Komentar :

ada 0 comments ke “Kenyataan dari anak didik Ulama "Politik" DAJAL dalam PAS !!...kah..kah...kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.