Friday, March 22, 2013

Pendedah kemungkaran Vs Pelindung kemungkaran siapa lebih mulia???


Nilai GOMO setaraf nilai C.N Al-Afghani dalam misi mendedah kemungkaran pemimpin yang berselindung disebalik jubah dan serban!!



Begitu juga halnya dengan C.N Al-Afghani dan balu-balu yang ditipu oleh pemimpin PAS..mereka bukan ditaja oleh mana2 badan Politik dan mereka juga TIDAK dilindungi oleh mana2 pemimpin Politik !!

Misi mereka hanya satu demi kebenaran !!mereka tidak menagih apa2 habuan dari sesiapa...tapi apa yang mereka harapkan rakyat dapat membuka mata dan minda bahawa selama ini pemimpin2 PAS hanya bersandiwa disebalik serban dan kopiah diatas kepala...Islam diperalatkan sebagai agenda untuk menipu dan memutar belit bangsa.!!

Siapa mereka itu perkara kedua atau ketika....tetapi "SIAPA"  sebenarnya pemimpin yang sedang bersandiwa didepan rakyat jelata itu agenda pendedahan mereka? Haiwan atau manusia biasa..... yang tunduk pada Allah S.W.T itu yang cuba dibuktikan kepada rakyat jelata !!

Ayuh GOMO !! 
Ayuh C.N AlAfghani..!!! bongkar kedajalan setiap pemimpin mereka inilah serigala yang berwajah manusia  sedang meratah minda bangsa  mempersendakan Hukum Agama...demi Politik Dajal mereka bersama Kapiaq Harbi !!

Komentar :

ada 0 comments ke “Pendedah kemungkaran Vs Pelindung kemungkaran siapa lebih mulia???”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.