Saturday, March 23, 2013

Penceroboh tabung Memali masih bersembunyi...C.N Al-Afghani cabar Mahfus KE-pentas terbuka!! kah..kah..kah..kahhh


Betapa cekapnya pihak militan songlap wang Tabung Memali mengawal mangsa-mangsa penipuan mereka dari mendedah secara terbuka pada Rakyat Jelata.



Kelihatan 2 Mujahidin tabung Memali sedang mengawal agar berita penyonglapan Wang Tabung Memali oleh pemimpin PAS  gagal ditempusi  oleh pihak media dan terdedah kepada rakyat Jelata lebih2 lagi pada penyokong2 PAS hari ini.

Walaubagaimana pun melalui buku Air Mata Memali berita PAS songlap diuit tabung Memali sudah tersebar meluas dipelusuk Negara terutama di Negeri-negeri Pantai Timur termasuk terengganu dan Kelantan.

Terbukti apa yang dihjanjikan Oleh C.N Al-Afghani bahawa beliau tidak akan berdiam diri dalam isu penipuan dan kezaliman PAS terhadap  balu-balu dan anak yatim akan didedahkan secara meluas  dan beliau akan pastikan  berita penipuan dan kezaliman PAS ini akan sampai  kesetiap lubang teliga penyokong2 mereka.

Road Show yang saya  lakukan  hari ini bukan untuk menededahkan pada UMNO tetapi untuk mendedahkankan pada penyokong2  PAS yang masih mempercayai dakyah jahat pemimpin PAS yang selama ini menipu dan menzalimi mangsa2 Tragedi Tabung Memali...

"...kami [mangsa2] sudah memberi masa yang secukupnya pada pemimpin PAS ..hampir 25 tahun kami menunggu tindakkan mereka..tapi hingga buku ini siap dicetak dan diedarkan mereka"pemimpin PAS" bagai Syaitan bisu..dan kami terus difitnah dan di fitnah...hinggalah  saya mengambil keputusan menyambut cabaran Mahfus dan Sahuddin Ayob  agar saya membuat lapuran Polis"...!!..saya telah pun membuat lapuran Polis !! tegasnya.

Hari ini  PAS Kedah   melalui SAMM  Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Kedah  bersama sekretariat BONGKAR 403J  kononnya  cuba  mendedahkan beberapa projek 'sakit' kerajaan negeri Kedah pimpinan BN zaman sebelum 2008.[sini]

Sebenarnya  ini  semua adalah satu "Provokkasi murahan" agenda PAS untuk menutup kelemahan-kelemahan dan kepincangan kepimpinan PAS selama 5 tahun  mentadbir negeri  Kedah !!

"....disini saya ingin mengingatkan khususnya PAS Kedah sebuah buku lagi akan saya keluarkan dan lancarkan dalam satu Majlis pelancaran "buku baru"terbut di Negeri Kedah....dan  saya ingin menjemput  Datuk Mahfus Omar untuk berdepan dengan saya bagi  membahas isu 403j dalam majlis yang diadakan nanti...... saya juga sudah mengarah satu badan NGO Negeri Kedah agar mengutus surat resmi pada Mahfus Omar  bagi  tujuan tersebut.Insyaallah." tegas C.N AlAfghani sebelum bertolak ke Terengganu dalam siri jejalah bongkar kemungkaran PAS !!!

kah..kah..kah..kahh
 kah..kah..kah..kah..kahh..kahh
kah..kah..kah..kah..kah..kah..kahh..kah 

Persoalannya beranikah Mahfus Omar menyambut cabaran dari guru ABC  seperti yang pernah didakwa oleh Hadi Awang....jika beliau menerima pelawaan dari C.N AlAfghani untuk berbahas isu 403j yang sedang mereka jaja dalam ceramah mereka hari ini???

Kita sama-sama tunggu satu surat jemputan resmi  dari C.N Al-afghani melalui satu badan NGO  akan diserahkan  melalui PAS pusat kepada Mahfus Omar...!!










Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

PAS SYATAN!!

PENCACAI2 NYA IBLIS!!

PENYOKONG2 NYA PULAK BODOH DAN TONGNGONG!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.