Sunday, March 24, 2013

Pompeii yang merupakan sebuah kota pelacuran dan seks sejenis juga lenyap dari peta dunia.


Balasan ke atas kaum Nabi Luth alaihisslaam yang mengadakan hubungan seks sejenis (Gay dan Lesbian)



Pompeii yang merupakan sebuah kota pelacuran dan seks sejenis juga lenyap dari peta dunia. Kota Pompeii didirikan sekitar abad ke-6 Sebelum Masihi (SM) oleh kaum Osci atau Oscan iaitu suatu kelompok masyarakat di tengah Itali.




Pompei membangun sebagai pusat pelacuran serta kegiatan yang melampaui batas kemanusiaan..



Penemuan kota purba itu turut menghadiahkan para pengkaji dan masyarakat dunia wajah sebenar Pompeii




 “Kami masyarakat Islam dan bukan Islam di Malaysia secara keseluruhannya percaya dan komited untuk menyokong kesucian perkahwinan antara lelaki dan wanita tetapi kami tidak harus dilihat sebagai menyusahkan dan menganggap undang-undang lapuk sebagai relevan.”Anwar AIDC.

 

Anwar turut menggesa pilihan raya yang bebas serta adil dan bagi kerajaan melaksanakan “langkah yang perlu untuk membebaskan negara ini” daripada apa yang disifatkannya sebagai dasar yang berat sebelah.Anwar AIDC

 

Puluhan jasad manusia yang sedang mengadakan hubungan seks termasuk seks luar tabii, bertukar menjadi batu.



Jelas kelihatan raut muka penduduk yang menunjukkan ekspresi terkejut dan ketakutan teramat seolah-olah bencana yang terjadi itu datang secara tiba-tiba."Dan Nabi Lut juga (Kami utuskan); (ingatlah peristiwanya) ketika ia berkata kepada kaumnya: "Patutkah kamu melakukan perbuatan yang keji sedang kamu nampak kejinya?



Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki, bukan perempuan, kerana memuaskan nafsu syahwat kamu. (Perbuatan kamu itu amatlah keji) bahkan kamu kaum yang jahil (yang tidak mengetahui akan akibatnya)" - surah al-Naml ayat 54-55





Kaum Nabi Luth di turunkan bala oleh Allah. Kota Sodom diterbalikkan dan kemudiannya hilang dari peta dunia.



Kota Sodom adalah sebuah kota di tepi Laut Mati (Danau Luth) yang terbentang memanjang di antara perbatasan Israel-Jordan.



Dengan sebuah gempa yang dahsyat dan tanah menjadi merekah, Kota Sodom yang berada di puncak bukit tenggelam ke dasar tanah. Hujan batu api (letusan lava) kemudian menghentam kota tersebut. Bencana diikuti dengan ombak laut yang besar sehinggakan Kota Sodom di telan oleh laut Mati. Maka lenyaplah kaum Nabi Luth akibat kebodohan akhlak mereka. Ada juga pendapat yang menyatakan, telah berlakunya 'mega tsunami' ketika itu. Wallahualam.


[Clik]




Komentar :

ada 0 comments ke “Pompeii yang merupakan sebuah kota pelacuran dan seks sejenis juga lenyap dari peta dunia.”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.