Sunday, March 17, 2013

Penceroboh Tabung Memali- Rakyat mahu lapuran tepat pemimpin PAS !!


C.N al_afghani selaku bekas EXCO pemuda PAS Kedah Menuntut Hak mangsa2 Tragedi Memali yang telah ditipu dan di songlap oleh pemimpin2 KIRAMPAS yang kini bersekutu dengan kapiaq Harbi!!



"Melihat kepada laporan media yang disiarkan dan buku yang dikeluarkan oleh mangsa bertajuk Air Mata Mat sabu di Bumi Memali Rakyat mendapati  memang SAH  terdapat penyelewengan dan penipuan oleh pemimpin2 PAS terhadap balu2 dan anak2 yatim terhadap Wang Tabung Mereka selama 25 tahun .

kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh..kahhh

Parti muntah KONDOM ini..a.k.a PAS lupa bahawa Rakyat di Malaysia ini juga masih ternanti2 lapuran dan jawapan yang tepat dari pemimpin2 PAS dalam isu PAS songlap duit tabung anak2 Yatim dan balu di Memali seperti yang didedahkan dalam buku tersebut mengambarkan betapa sialnya pemimpin PAS yang berserban dan berkopiah  ala- ulama tersohor menipu balu2 dan anak2 Yatim!!

Kebagkitan mangsa2  yang terdiri dari balu-balu  menuntut hak mereka jelas membuktikan PAS memang menyangak wang ringgit mereka !!

PAS jangan cuba menaguh diair yang keroh dalam Isu di Lahad datu kerana isu PAS songlap duit anak Yatim di Memali masih selesai...mangsa2 masih ramai menderita diatas kezaliman yang dilakukan oleh pemimpin2 PAS !!....[sini]

Komentar :

ada 0 comments ke “Penceroboh Tabung Memali- Rakyat mahu lapuran tepat pemimpin PAS !!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.