Monday, March 11, 2013

Jika Tian Chua diminta lucut kerakyataan..melayu ni nak lucut apa? kah..kah..kah..kahh


Sekor hina arwah Polis...!!

Sekor lagi anggap Sandiwara UMNO..!!



Jika Negara tidak mau lahir lebih banyak manusia seperti mereka  .maka satu tindakkan   yang setimpal harus dikenakan agar ia menjadi pengajaran pada yang lain-lainnya.

Rakyat dan Negara tidak rugi tanpa mereka !!


Komentar :

ada 6 comments ke “Jika Tian Chua diminta lucut kerakyataan..melayu ni nak lucut apa? kah..kah..kah..kahh”
kuchinghutan said...
pada hari 

Tian Chua@Chua TIan Chang merupakan pencetus kebencian, cacian, cemuhan terhadap PDRM, manakala ramai lagi Melayu yang setaraf dengan Tian Chua yang patut diambil tindakan. Ramai lagi Melayu pengikut Tian CHuan yang mengeluarkan kenyataan dalam blog pembangkang terutamanya dalam HarakahDialy lebih kejam dari Tian Chua.....kenapa tiada laporan Polis terhadap mereka ini, jangan permain isu kaum, betindak tanpa bangsa ataupun agama, selagi mereka hidup atas imej musuh...

Anonymous said...
pada hari 

Yang seorang ni lucut jawatannya...

Anonymous said...
pada hari 

tak kira sesiapa sekali pun jika didapati telah melakukan pengkhianatan terhadap Negara sendiri patut dikenakan hukuman yang setimpal dibawah undang-undang sekarang atau pun dibawah Hudud apabila dilaksanakan kelak.

Anonymous said...
pada hari 

Tian Chua di lucut Kerakyatan Melayu Musibat tu pulak di lucut Kemaluannya lepastu di buang negara jugak!!

Anonymous said...
pada hari 

jgn termakan helah2 Biasa orang macam ni untuk meLEPASkan tahi mereka..


banyak kes langgar lari, Polis dibunuh, penjenayah dibela bukan kerana kerana manusia2 begini LICIK, tetapi orang MElayu pemaaf atau gagal mengambil tindakan sesuai..

Lakukan yang sepatutnya supaya HELAH mereka tak berkesan lagi & diHukum SEKERAS2Nya..

Itulah yang dilakukan pemerintan CHINA untuk Rakyatnya supaya tidak kurang Ajar.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Jika gejala CELAKA dan kurang ajar ini dibiarkan..insyaallah dimasa depan kita akan berjumpa lebih banyak lagi spesis2 Manusia seperti ini akan beraksi lebih hebat dari apa yang belaku hari ini.!...Insyaallah jangan biar rebong terus menjadi buluh ...cincang sewaktu rebong !!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.