Sunday, October 23, 2011

LEPAS HIMPUN DAN BERSIH....BOGEL 2.0 PULAK ! NAK DILANCAR..!! Kah.kah..kah…


WOW !! ..HIMPUNAN INI MUNGKIN TIDAK PERLU PROVOKASI LEBIH2…..!! kah..kah..kahh

SAH !!SAMBUTANNYA NANTI LEBIH HEBAT DARI HIMPUN MAU PUN BERSIH 2.0 TAJAAN PAS!!kah..kah…kahh

Sampai berbogel ni, pelik juga dengar…TAPI tidak mustahil kerana Duit,harta,dan kuasa apa pun boleh manusia lakukan dari berserban ,jubah,purdah hinggalah yang terdedah…kah..kah..kah..

Duit..duitttttt…..!!! Tidak masakan Wang tabung Memali pun ada yang sanggup disonglap dan lelap seterusnya hangus begitu saja hingga ke hari,itu semua gara2 duit….!!

Mungkin Bogel 2.0 dipercayai akan lebih hebat  sambutannya berbanding Himpun,mau pun Bersih 2.0,yang  kononnya berupaya mempengaruhi pengikutnya daripada pelbagai latar belakang kaum dan agama,atas alasan itulah katanya Bersih 2.0 lebih meriah dari Himpun..Kah..kah..kahhh

Pada GMC ,himpun lebih berjaya dari Bersih 2.0 kerana berjaya menarik minat Datuk Dr Hasan Ali Biro Agama Selangor dan Ketua Pemuda PAS Wilayah berbanding Bersih 2.0 gagal menarik mana2 pemimpin tertinggi UMNO menyertainya kecuali "Anwar dan beberapa pemimpin tertinggi PAS yang turut serta dalam upacara" tersebut ..Syabas pada JK Penaja Himpun…!!


KUALA LUMPUR – Gerakan Reformasi Malaysia (Reformis) tidak teragak-agak untuk melancarkan Bogel 2.0 sekiranya pihak bertanggungjawab tidak menunaikan janji mereka dalam masa terdekat ini….

Setiausahanya, Norzairi Jantan mendakwa, pihaknya dijanjikan dana RM100,000 setahun, tetapi masih belum mendapatnya walaupun dua tahun sudah berlalu.

Menurutnya, beberapa kali perjumpaan dibuat bersama pihak bertanggungjawab di Selangor bagi membincangkan perkara itu….

Komentar :

ada 0 comments ke “LEPAS HIMPUN DAN BERSIH....BOGEL 2.0 PULAK ! NAK DILANCAR..!! Kah.kah..kah…”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.