Wednesday, October 19, 2011

DAJAL,.. SAUDAGAR SYURGA/NERAKA….Kah..kah..kahh


[Dajjal itu dia membawa syurga dan neraka… …….]

“Islam bawah UMNO tidak ke mana dan tidak boleh bawa seseorang itu ke syurga.
Berdasar perkara itu, saya percaya penduduk di kawasan Permatang Pasir akan memilih calon PAS sebagai wakil rakyat mereka,” – Ucapan Nik Aziz Nik Mat kepada pemberita di Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN) pada 17 Ogos 2009 selepas proses penamaan calon bagi pilihan raya kecil Permatang Pasir.


Murahnya syurga dan neraka lelongan PAS….bukan kah mereka ini dikalangan yang membawa dan memperdagangkan syurga dan neraka ??


Siapa mereka???


"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" Majlis Ulama PAS Kelantan pada Ogos 1963]

"PAS boleh terima pemimpin DAP [kapiaq harbi] jadi Perdana Menteri, tidak ada apa, asalkan dia terima syarat yang ditetapkan oleh Barisan Alternatif." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 6 November 1999.

"PAS bersyukur ,DAP sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

"Jika melawan UMNO tiba-tiba meninggal dunia, maka kita dikira mati syahid." - Nik Aziz Nik Mat di Masjid Kg Pulau Melaka.

Sudah munculkah DAJAL hari ini....???

kah..kah..kah...kaHHHHHH

Komentar :

ada 1
C L J said...
pada hari 

MEREKA BOLEH MENJAJA SYURGA DAN NERAKA ITU ???

MASHAALLAAAAH .....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.