Tuesday, October 18, 2011

KALAU SAYA KURANG AJAQ..DR M AHATHIR TU APA?? Kah..kah..kahhh


Begitulah hebatnya Aziz Bari ayam tambatan PAS yang kononnya akan bertanding diParlimen Kulim Bandar Baharu kata Cukung-cukung dan juak2 talibarut DAP iaitu PAS, menyanggah kenyataan Tun Dr Mahathir…”Aziz Bari Kurang ajar”


Pada juak2 talibarut DAP mungkin Aziz Bari lah orang yg layak disabungkan di Kawasan Parlimen Kulim Bandar Baharu dalam PRU13 nanti,berbanding Hasan Rasak dan bagi mengantikan Zul4 Kulim yang sudah kembali ke Pangkuan UMNO/BN setelah berpatah arang berkerat rotan dengan PAS dan PKR.

“Dr. Abdul Aziz Bari mempersoalkan tindakan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad melabelkannya sebagai kurang ajar kerana mempertikai titah Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah baru-baru ini”


Kah..kah..kahh...

Apa kurangnya UMNO?, yang masih ada pemimpin yang kurang ajar dengan pemimpin sendiri....

Tepok dada tanya selera........!!!

Kah..kah..kahh...

Komentar :

ada 5 comments ke “KALAU SAYA KURANG AJAQ..DR M AHATHIR TU APA?? Kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

Tun M negarawan terulung, banyak berjasa kepada negara; malah menyelamatkan negara dari dikuasai orang luar pada tahun2 1997-2000. Banyak mukasurat boleh diisi dengan pelbagai pujian dan kejayaan Tun M.

Aziz Bari?? Apa sumbangannya selain mulut celuparnya? Ada sesuatu sumbangan yang 'substantive', yang berisi, yang boleh dibanggakannya? Apa gelaran yang boleh kita berikan kepadanya? Selain manusia yang kurang ajar?

PenganutPAS said...
pada hari 

Jasa Dr. Mahathir ada adalah beliau sanggup menaiki tongkang ke pulau langkawi demi untuk bertugas menjadi doktor disana !!!!!!!

Berapa ramai penduduk langkawi berhutang dengan Dr. M dan Dr. Siti Hasmah yang telah menjalankan fardhu kifayah kepada penduduk langkawi .

GMC ... renung renungkan .......

Anonymous said...
pada hari 

Jasa Dr. m adelah agar memastikan semua pihak untuk menghormati undang2 x kira siapa...keadilan dan saksama adalah dituntut dalam islam...

Aziz Bari lak beria nak murtadkan org Islam...
atas alasan-SAYA ADA ILMU UNDANG2!!!

Anonymous said...
pada hari 

Kalau tak kerana kebijaksanaan Dr Mahatihir meminda Perlembagaan memansuhkan imuniti Raja2 Melayu dulu, Aziz Basi dah kena penyepak & penampar free dah sekarang! Polis tak boleh buat apa2..!

Tu beza Aziz Basi dengan Dr Mahathir.

Anonymous said...
pada hari 

Jasa Aziz Bari pula pendukung Politik Nik Aziz yg nak bawa umat melayu dan DAP ke Syurga...!!apa tak besar ke jasanya pada melayu penganut PAS.Bkn senang nk ke syurga kalau tak dpt pengesahan dari pemimpin PAS dan pengamal undang Politik PAS.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.