Sunday, October 23, 2011

LAGI PENYOKONG PAS LARI MASUK UMNO...??? kah..kah..kahhh


"Yang saya paling geram apabila pada satu ketika ada individu dalam PAS ini kata kepada saya kalau hendak senang pergi masuk Umno.


"Situasi ini menjadikan saya betul-betul kecewa dan mengambil keputusan untuk berhijrah ke dalam Umno," katanya kepada pemberita selepas menyerahkan borang keahlian.

Bekas Ketua Pemuda PAS Cawangan Kampung Padang Limau Mohamad Rizal Ramli, 33, berkata sistem pentadbiran PAS tidak sistematik dan gagal merealisasikan keperluan golongan muda pada masa ini.

Komentar :

ada 1
Nok said...
pada hari 

Saya pada satu ketika dulu amat respect pada nik aziz walaupun bukan penyokong pas...tapi tuhan maha mengetahui...saya berdoa pada tuhan supaya tunjuk kan kebenaran samaada Nik Aziz ni ikhlas perjuagannya atau sebaliknya..dgn petunjuk dari tuhan lepas satu, satu,keburukan puak ni terbukti...syukur saya tidak membuat kesilapan...buat yg lain terpulanglah...negara demokrasi...minta baik dapat baik....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.