Monday, October 10, 2011

Dulu PAS janji tak potong lancau dengan DAP….kah..kah..kahhh


PAS SUDAH TIDAK SERASI LAGI DENGAN DAP…KAh..kah..kah…

Langkah bijak DAP setelah merampas Pulau Pinang,perak,kedah bersama Parti sebahlol dengannya sanggup menolak Hukum dan Fatwa Ulama semata-mata mau meniduri DAP.

Kah..kah..kahhh

Rupa2nya PAS juga gian melacur Hukum dan Fatwa ulama sendiri demi kemaruk untuk bersama DAP…betapa bangsatnya Politik PAS hari ini.

Kah..kah..kah..

“Jadi Pas tidak boleh buat main-main dengan perkara ini.”

Dari kenyataan diatas Bermakna DAP lebih memahami Islam berbanding pemimpin PAS sendiri dalam menghormati hukum berbanding puak2 sekutu kapiaq harbi PAS hari ini yang berdakikan Islam mempermainkan Hukum Allah swt selama ini.


“Selama ini, orang bukan Islam sokong Pas kerana sangka parti ini adalah yang terbaik, serasi dengan mereka. Tiba-tiba mahu buat hudud pula. Ini yang mereka tak boleh terima,” katanya.[Sini]

Hari ini terbukti pemimpin PAS yang berdakikan perjuangan Islam sanggup mempermainkan hukum Allah swt mengikut selera Politik dajal mereka sahaja.Sepertimana PAS mempermainkan Amanat Dajal Hadi dan mempersendakan Hukum dan Fatwa dewan Ulama mereka selama ini.

Lihat betapa bangsatnya Politik talibarut ini !

Bukti Putaq belit pemimpin PAS terhadap orang melayu….

"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999. “orang bukan Islam sokong Pas kerana sangka parti ini adalah yang terbaik, serasi dengan mereka. Tiba-tiba mahu buat hudud pula. Ini yang mereka tak boleh terima,”
[Pengerusi Dewan Himpu¬nan Penyokong Pas (DHPP), Hu Pang Chow].

Kah..kah..kah..kahhh
Kah..kah..kah..kahh..kahhh.
Kah..kah…kah…kah..kah…kahhHH

PAS jangan putaq belit dengan DAP berbanding dengan puak2 sendiri yang berjaya dilembukan dengan Amanat Dajal Hadi…

Kah..kah..kah…

Sokong DAP dapat Pahala ….!!!

Sial !! Sial !! Sial !!

SEBENARNYA HUDUD ADALAH DILAKSANAKAN UNTUK KESEMUA ORANG TAK KIRALAH ENGKAU TU ORANG ISLAM, MAHUPUN ENGKAU BUKAN ISLAM (KAPIR) ... SEMUA TERLIBAT !

Bukan macam yang Nik Aziz sebut : "HUKUM HUDUD HANYA KEPADA ORANG ISLAM SAHAJA, JADI DAP (ORANG KAPIR) TAK PERLU RISAU "...[sini]

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

Kamu kena faham apa maksud beliau sebenarnya. maksud hudud oleh nicky ialah hudud kelate sebab islam pun dan jadi isle kat kelate.
hudud yang sebenarnya adalah hudud yang datang dari allah bukan dari nicky. yang datang dari nicky adalah 'hok dale qur'e tu semuo nyo politik belako.' nicky pandai tak sebut qur'an tapi sebut qur'e. mana sama. habihlah puak pas ooi, kena ilmu pelembu. menguapppppp laaaa.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.