Tuesday, October 18, 2011

HIMPUNAN SEJUTA UMAT...PAS MASIH CELARU YG MANA SATU ??? kah..kah..kahhh


Perhimpunan umat islam membantah murtad di stadium shah alam, sabtu ni jam 2 petang PAS masih celaru !

..Kah…kah..kahh

Mana satu perhimpunan yang benar2 bersih dan mana satu yang kotor.!!

.. Kah..kah..kah…


Penganut PAS tidak perlu bimbang,perhimpunan ini bukan tajaan UMNO/BN maupun tajaan Mat Sabu…dan bukan juga perhimpunan "Memperingati Tragedi Kebakaran 22 September di Sekolah Agama Taufikiah Khairiah Pokok sena baru-baru ini" yang dibaikot oleh Mat Sabu dan kuncu2 PAS Kedah dalam usaha mengumpul DANA untuk sekolah tersebut!!!....kesian Hj Najib, usahanya di DAJALkan oleh Mat Sabu dan kuncu2 dalam PAS....akhirnya penganjur rugi puluhan ribu dan penyokong serta mangsa2 Tragedi hampa dengan sikap pemimpin PAS dan MAT SABU.....

Kah..kah..kah…

Dan perhimpunan ini juga bukan perarakan tokong sayur maupun perarakan untuk mendiang Teo…jadi PAS tidak perlu mengambil masa yang begitu lama untuk sama2 berhimpun membantah murtad pada sabtu ini 2 petang….!!

Ka..kah..kahhhh

HaramJadahdaily

KUALA LUMPUR, 18 Okt: Sama ada PAS menyertai atau tidak Himpunan Sejuta Umat (Himpun) yang dijadualkan Sabtu ini akan diputuskan malam ini

Komentar :

ada 6 comments ke “HIMPUNAN SEJUTA UMAT...PAS MASIH CELARU YG MANA SATU ??? kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

Kalau depa tak mau join jugak kita tengok la apa pulak alasan yang menyokong puak depa ni. Kita tengok la sama-sama. Yang tak baik kita jadikan sempadan ye..

Anonymous said...
pada hari 

tobat lahom PAS tak join!!! tengok la kalau tak pecaya !! Hidup DAP !! Mampus PAS !!

Anonymous said...
pada hari 

buat lah apa pun puak tu tk akan setuju, selagi kita tk masuk parti depa. semua nya salah, depa saja yang betoiii. Puak Haram Jadaaaah.

Anonymous said...
pada hari 

Takyah la ikut...bagi UMNO je. UMNO pun dah 3 juta lebih ahli. Kalau kita bagus urus negara, semua org akan patuh pada undang2 dan perlembagaan kita. Masalahnya kita tak bagus dan ada sikit zalim sbb tu org akan pulang paku buah keras. Sebenarnya kita msh lagi anak tirikan warganegara malaysia dan nafikan hak2 rakyat malaysia pembayar cukai. Itu sebabnya masalah kini, pastu bimbang hilang pengundi. Tanya diri sendiri jgn ikut sgt kata pemimpin yg lurus didepan mata kita, tapi penyangak kot belakang dan himpun harta. Kalah sekali tobat tak naik dah, dan tobat tak boleh buat duit. Itulah yg paling ditakuti, bukannya agama atau bangsa. Sebab PRU akan ada setiap maksina 5 tahun sekali. Sapa yg menentukan? Rakyat. So apa masalahnya. Org bodoh sj tak mampu berfikir dan ikut telunjuk penyamun yg tak bisa dan takut harta kurang secupak shj.

Anonymous said...
pada hari 

Kalau kita tadbir urus negara dgn baik, pasti kita akan dihormati dan masalah tak banyak timbul. Walaupun kelantan tak pacak banyak bangunan, tapi rakyat puashati sebab sama2 susah, bukanya pemimpin sj himpun harta pastu suruh rakyat berjimat dan kurangkan gula dan mcm2 lagi. Cina pulak kapir kominis katanya, tapi tokey semua kawan pemimpin sbb tokey boleh tukat LO dgn duit. Kalau anda betul2 ikhlas demi agama, bangsa dan kemakmuran negara, buang je kelaut pemimpin yg hipokrit. Anda hanya dapat tempias, tapi kesanya negara kena jual dan taraf hidup bangsa anda ditentukan oleh tokey yg bersekongkol dgn pemimpin rakus. Ingat la tu..

Anonymous said...
pada hari 

...HA..HA... BETOI JUGA NO? DAP MSH KURANG AHLI ELOKLAH JUGA PAS TAK YAH IKUT TGU HIMPUNAN BERSAMA DAP PAS JOIN BAGI MENJUTAKAN UMAT BERSAMA DAP/PAS. KAN GITU ??

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.