Monday, October 24, 2011

MENGAPA DR SITI HASMAH..TIDAK BINI UST AZIZAN RAZAK ? Kah..kahh..kahh..


Dulu Isu Rambut Palsu Dr Siti Hasmah..kini Bag Tangan Rosmah !!...

“Orang tu tak lain tak bukan adalah bini Mahathir sendiri Dr.Siti Hasmah”. ... Jadi segala tomahan dan fitnah pernah dilemparkan oleh pihak sekutu kapiaq harbi satu ketika dulu tentang isu rambut palsu yang Dr Siti Hasmah pakai ,kononnya bertong2..dan macam2 cerita dan fitnah yang kita boleh dengar pada waktu itu,mengalahkan bukti Liwat dan khalwat Sahibul Samahah al-Syeikh Anwar al-Juburi dan, Sahibul samahah al-Syeikh Mat Sabu, yang begitu berakhlak mulia sehingga bulu tersangkut pada RenGkonG.

Hari ini Bag tangan Rosmah Mansur pula dijadikan Isu Politik kepada puak2 sekutu kapiaq harbi,kononnya Tun Dr Siti Hasmah patut dijadikan contoh kepada Rosmah Mansor …mengapa Tun dr Siti Hasmah menjadi pilihan mereka ? tidak Isteri MB PAS Kedah?,atau Isteri Nik Aziz Nik Mat? atau setidak2nya Normah Bukhari sahabat baik Tim Presiden PAS,Mat Sabu? Dan paling kurang pun Isteri arkitek PAS Kedah yang kononnya layak jaga bukit UHUD ?

... yang siap, cantik dan bergaya adalah halaman rumah tok senator Yusuf Husin. .... Orang jenih bangang, memang cukup senang diperguna. .... Sekarang kita ingin bertanya kapada YB Senator Yusuf Hussain, kemana [wang tabung anak2 yatim Memali hari ini..?]…” sumber dr Blog Kedah Sengget.Blog.Spot.

Sepatutnya contohilah isteri2 pemimpin tertinggi PAS untuk Rosmah !! bukannya… Dr siti Hasmah..!!


Mengapa Cincin,bag tangan dan rambut palsu yang dijadi tajuk penting isu pembaziran tidak kepada isu penyelewengan yang maha jijik melibatkan Hukum memakan harta anak yatim ,secara zalim termasuk dalam dosa-dosa besar dan mendapat seksa yang amat pedih diakhirat,berbanding Bag tangan,cicin maupun rambut palsu Dr Siti Hasmah?

Apakah isu penyelewengan yang melibatkan memakan harta anak Yatim di Memali itu hanya satu isu terpencil yang diselindung dan ditudung , melibat hukum dan dosa-dosa besar yang ganjarannya mendapat seksa yang amat pedih diakhirat, berbanding  dosa ber Bag tangan dan berambut Palsu ?

Bagaimana pula jika para2 Isteri2 pemimpin PAS hari ini ,yang bergaya dan bersenang lenang diatas hasil penyelewengan wang tabung anak2 Yatim Memali oleh suami2 mereka ?...walaupun kemewahan yang mereka kecapi hari ini tidak mencapai tahap mampu mengguna Bag tangan kononnya semahal bang Rosmah hari ini? [US$ 9,000 (RM28,000) hingga US$150,000 (RM472,000)]

[Rasanya penyelewengan seluruh Wang Tabung anak yatim dan balu Memali melebihi harga Bag Tangan Rosmah hari ini…..Ruj: Buku Air Mata Mat Sabu]

Dan hari ini ….apakah segala pakaian, dan lain2 kemewahan yang dikecapi oleh para2 isteri2 pemimpin PAS yang bertudung ,berselimut dan ada yang siap ber purdah ….hasil dari Sang Suami menyeleweng harta dan wang anak2 yatim Memali lebih mulia dan Rosmah Mansur yang tidak bertudung dan bergaya dengan bag dan cincin yang berjuta?

Bagaimana pula dengan nasib Isteri allahyarham Ust Ibrahim Libya yang menerima berbagai2 kecaman dan tomahan khususnya dari pemimpin PAS sendiri..yang  beliau cuba mempertahan hak anak2 yatim serta balu hari ini  menerima tomahan  hingga ditabal sebagai Syuhada murahan? 

Adakah kerana beliau hidup ber Bag semahal Datin rosmah Mansur ? adakah kerana isteri Ust Ibrahim berambut Palsu? Adakah kerana beliau membazir wang tabung anak2 yatim dan harta pemimpin2 dan ulama2 PAS Kedah ? ...Tapi masih juga menerima padah dan kecaman dari pemimpin2 PAS !!!…..fikir2lah jangan sekadar berwajah manusia….hakikatnya haiwan…yang bijak memfitnah sesame islam…!!! allhuakbar !! 

Sebenarnya  Kecaman yang menimpa keatas Isteri dan anak2 Allahyarham Ust Ibrahim Libya hari ini .......tidak lain dan tidak bukan kerana Isteri Allahyarham Ust Ibrahim Libya ingin mempertahankan hak anak2 yatim daripada di “MENTEKEDARAH” oleh ulama2 PAS,dan untuk  mengelak dari pemimpin2 PAS berdepan dengan dosa-dosa besar dan seksaan yang amat pedih di akhirat kelak….tapi akhirnya Isteri Allahyarham Ust Ibrahim Libya menerima pingat cermerlang iaitu Syuhada murahan..semata2 pemimpin PAS ingin mempertahan KRONI dan maruah Politik Bangsat mereka hari ini !!

Hari ini walaupun Rosmah Mansur Isteri PM sanggup menggunakan Bag tangan “cenderahati Depavali” sumbangan dari bekas EXCO YB PKR Radzi Salleh kepada pengikut2 PAS dan PKR di Padang Serai pun…Datin Rosmah Mansor tidak dapat lari daripada kecaman , dari puak2 yang berhati perut “BABI” berwajah manusia ini..!! pecayalah !!

Inilah PAS yang berwajah manusia berhati “BABI”…!!

Duit Tabung Memali ..Mengapa PAS senyap sunyi ??? kah..kah..kahh


DAP mempersoalkan kegagalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Aziz menjawap soalan bertulis yang dikemukakan di Dewan Rakyat berhubung pemilikan beberapa beg tangan jenama Birkin oleh isteri Perdana Menteri.




Komentar :

ada 0 comments ke “MENGAPA DR SITI HASMAH..TIDAK BINI UST AZIZAN RAZAK ? Kah..kahh..kahh..”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.