Thursday, October 20, 2011

DULU DET KHALID LA NEI GILIRAN AZIZAN RAZAK BUAT HARTA…!!! Kah..kah..kahhh


Betoi ka atau ini hanya sekadar fitnah Blog Kedah senget[http://kedahsenget.blogspot.com/] akibat DOSA_DOSA Azizan Razak MB Kedah Darul Belanda yang berjaya dibukukan oleh orang yang tertentu[sekutu PAS] yang cukup mengenali siapa sebenarnya pemimpin2 PAS khususnya di Kedah hari ini, untuk rakyat hari ini menilai siapa mereka disebalik kehebatan pemimpin yang berselimut dengan Hukum dan fatwa selama ini.

Sebenarnya Dua buah buku yang telah dihasilkan oleh orang tertentu dalam PAS iaitu Air mata Mat Sabu dan Azizan dalam Dosa ,sebenarnya sudah cukup untuk seluruh rakyat khususnya umat Islam menilai siapa pemimpin2 PAS hari ini,dan apakah hakikat dan reality yang sebenar siapa pemimpin mereka dan apa kah yang sebenarnya sedang berlaku dalam Parti yang berdakikan Agama…membohongi rakyat selama ini…!!

Memali hingga hari ini masih menjadi lubuk PUAKA yang tidak mampu diterokai oleh UMNO tetapi didalamnya masih banyak menyimpan khazanah misteri yang cukup ngeri buat pemimpin PAS untuk melupus kebenarannya disebalik penyelewengan yang maha dahsyat !!dan cukup sensasi untuk seluruh rakyat mengetahui kisah sebenar disebalik tragedi tersebut hari ini,antaranya penyelewengan serta penganiayaan yang maha dahsyat melebihi sejarah hitam tragedinya.

Tetapi malangnya laungan demi laungan dari mangsa2 serta balu2 yang terpinggir nasib mereka dr pemimpin PAS selama ini, perlu diselamatkan oleh pemimpin Negara,tetapi malangnya laungan mereka tidak mampu menerjah sampai ke lubang telinga Dato’Sri Najib hari ini….!!

Hari ini Memali masih berdarah..berdarah diatas pembongan pemimpin PAS yang berkepentingan diatas pengorbanan mangsa ,balu-balu dan anak yatim yang sudah mula untuk bangun dan membongkar kedajalan pemimpin mereka !!!!! maka terlakarlah reality disebalik lubuk puaka yang menghantui UMNO selama ini yang cukup mengerikan pemimpin PAS melalui buku "Air Mata Mat Sabu Di Memali"yang dihasilkan oleh orang tertentu [sekutu PAS] yang disimpulkan dalam buku “Azizan dalam Dosa” sikap dan reality sebenar pemimpin mereka yang bertopengkan Agama selama ini!!

“Kedah senget membicarakan tentang perjalanan pemerintahan yang kononnya selama ini belandaskan kepada Islam dan jauh berbeza dengan Pemerintahan ala-UMNO / BN. Sekian lama.Rakyat khususnya dalam Parti yang bergerak aktif merasa terkedu yang amat sangat apabila setelah sekian lama PAS memerintah Kedah di pimpin seorang yang dikatakan mempunyai pendidikan yang tinggi, ahli majis syura pula. Ahli PAS mau pun rakyat sehingga hari ini tertanya tanya, kearah mana Kedah ini?.”[clik]

Komentar :

ada 0 comments ke “DULU DET KHALID LA NEI GILIRAN AZIZAN RAZAK BUAT HARTA…!!! Kah..kah..kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.