Friday, October 21, 2011

KERANA TAK KIRA LUBANG DUBUR SAPA – PAS MELOLONG BAGAI POLONG !! Kah..kah..kahh


“PAS dan Pakatan Rakyat akan mengemukakan usul bagi menghadapkan Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin kepada Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen atas kenyataannya yang mengelirukan Dewan Rakyat” kah..kah..kahhh

Apa yang membuat Pemimpin PAS keliru tentang 2 lubang tersebut,bukankah lubang jubur itu khusus untuk najis sahaja,manakala lubang2 yang lain untuk aktiviti semasa …apa yang membuat pemimpin PAS keliru. Kah..kah..kahh

GMC@ keliru atau PAS sengaja mengelirukan...KAH..KAH..KAHhh

Masakan para2 ulama dan tok2 lebai Politik dalam PAS masih keliru tentang 2 lubang tersebut,mana satu yang halal mana yang haram dicari gali??

Kah..kah..kahhh

Apakah Anwar selaku Penasihat UMUM PAS juga terkeliru dalam hal?

kah..kah..kahhhh


Bukankah kenyataan Zul4 Kulim ini cukup jelas dan terang …..samada dubur lelaki, dubur perempuan, dubur pon,dubur isteri (samada dubur isteri sendiri, dubur isteri kawan, mahupun dubur isteri orang lain), dubur pemandu, dubur pembantu, dubur pekerja, dubur pembancuh kopi, malah dubur sesiapa pun.

Asal main melalui "dubur", ianya adalah satu kesalahan hudud!

Kenapa PAS membezakan bermain dubur isteri sebagai bukan satu kesalahan hudud?

Kah..kah..kah..

PAS tekangkang kerana lubang jubor….[Clik] dan di[sini]

Komentar :

ada 2 comments ke “KERANA TAK KIRA LUBANG DUBUR SAPA – PAS MELOLONG BAGAI POLONG !! Kah..kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

salam,
mungkin ada salah faham dalam definisi liwat itu. dalam enakmen kesalahan jenayah syariah(hudud dan qisas) terengganu 2002, definisi liwat itu adalah : Liwat ialah suatu kesalahan yang merupakan persetubuhan di antara seorang lelaki dengan seorang lelaki yang lain atau di antara seorang lelaki dengan seorang perempuan selain daripada isterinya yang dilakukan di luar tabii iaitu melalui dubur.

Jadi kalau memasukkan zakar suami kedalam dubur isteri bukan namanya liwat? nak namakan apa ? main bontot ? (maaf kasar)

YB zul kulim kan lawyer, lawyer mestilah nak details. nanti mesti dia tanya apa itu perkataan "persetubuhan" ? 1 tubuh ?


Sepatutnya, makna liwat itu adalah,memasukkan zakar seorang lelaki kedalam dubur seorang lelaki atau perempuan atau sahya.(fullstop).

barulah diberitahu. sekiranya seorang suami meliwat isterinya atau sahyanya yang perempuan, hukuman tidak dijatuhkan dalam hukum hudud. sekiranya si suami meliwat isteri/sahya perempuan berkali-kali, hendaklah si suami itu di hukum dalam hukuman takzir. jika 1 kali sahaja hendaklah is disebat. (ambik dari kitab mutaal badrin versi lama (text yang ada kotak) muka surat 190.) - kitab sek. agama johor - sekarang budak-budak dah tak pakai lagi.


terdapatnya "flaws" ketidak tepatan dalam draf hudud yang di rangka oleh pas. kalau definisi pun dah tak betul macamana ? ni belum tengok hukum saksi lagi. nak kena ada 4 saksi yang nampak zakar tu masuk dalam lubang "depan" atau "belakang".

Macam pas drafkan hudud ni sekadar ad hoc. janji ada. tu rasanya mahathir tak kasi buat. pasal banyak flaw.

sekiranya ada salah dalam komen ini minta dibetulkan.
terima kasih.

Anonymous said...
pada hari 

salam,
sorry, bukan 190, 195 - 0 dalam jawi 5.
nak tambah sikit, pasal saksi tu hj. hadi kata tak boleh guna kamera, kerana ia besi.

Pas ni tak buat study ke ? pergi ke negara yang dah buat hudud. contonya arab saudi. dah pandai sangat ke ? atau bodoh sombong ?

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.