Tuesday, October 18, 2011

BAJET: BN BAGI IKAN…PAS BAGI BABI !! kah..kah..kahh.kahh


INGAT lagi Komen dari Usul PAS Kedah dibawah ini ..???

EKONOMI

1 ) Apakah polisi dan strategi kerajaan untuk memajukan sosio ekonomi rakyat dengan slogan beri pancing dan bukan ikan bagi mengikis budaya meminta/subsidi ?

( PAS KAWASAN JERLUN )

) Sejauh manakah perancangan dan kejayaan yang telah dibuat / dicapai dalam usaha menjadikan Kedah sebagai Belanda Malaysia ? dibawah Slogan bagi “BABI” jangan bagi “IKAN”..

Kah..kah..kahhhh

Slogan SIAL !! dari pemimpin belidah "BEWAK" di Kedah Darul Belanda !!

Kah..kah..kahh..kahhh

Terbukti Bajet BN yang dibentangkan Oleh Datuk Najib baru ini 1001 macam terbukti lebih baik berbanding Slogan pemimpin belidah “BIAWAK” di Kedah kononnya beri pancing dan bukan ikan bagi mengikis budaya meminta/subsidi ?

Kah..kah..kahhh
Ruj: Komen dr Puak2 PAS !!

INGAT lagi Usul dr PAS Kedah ini ..???

EKONOMI

1 ) Apakah polisi dan strategi kerajaan untuk memajukan sosio ekonomi rakyat dengan" slogan beri pancing dan bukan ikan" bagi mengikis budaya meminta/subsidi ?

( PAS KAWASAN JERLUN )

2 ) Sejauh manakah perancangan dan kejayaan yang telah dibuat / dicapai dalam usaha menjadikan Kedah sebagai Belanda Malaysia ?

( PAS KAWASAN JERLUN )

Kali ini puak2 kapiaq harbi sekutu DAP ini,cuba menipu lagi …kononnya Bajet:Datuk Najib bagi Ikan pada rakyat tapi bukan bagi kail” 

kah..kah..kahhh

Untuk apa kail ? kalau kail/pancing yang PAS bagi pada rakyat hanya  dapat memancing “BABI”??

Kah..kah..kahhh

Datuk Najib tidak se "PARIA" pemimpin belidah "BEWAK" mengadai prinsip pada DAP demi kandang BABI !!

Hari ini Nyanyian sumbang ala “Jalang dijalanan” merengek khidmat sex dari puak2 sekutu kapiaq harbi berkumandang lagi…!!

Kononnya BN “beri rakyat ikan, bukan kail”

Kah..kah..kahhh…

Betapa hina dan bangsatnya “SLOGAN” putaq belit puak2 haram jadah ini menipu rakyat Kedah???


Hari ini terbukti Di Kedah Darul Belanda melalui slogan beri pancing dan bukan ikan bagi mengikis budaya meminta/subsidi ,oleh pemimpin belidah “BIAWAK” rakyat Kedah di beri “BABI” bukan “IKAN” !!

Kah..kah..kahhh

Apa pun tahniah GMC pada Datuk Sri Najib Razak ,yang memilih “IKAN” dari “BABI” untuk dihidangkan dalam bajet pada Rakyat, berbanding pemimpin2 PAS belidah “BEWAK” melalui “slogan beri pancing dan bukan ikan” bagi mengikis budaya meminta/subsidi…akhirnya mereka menyonglap/balak dan wang tabung Memali !! seterus memberi “BABI” pada rakyat Kedah bagi mengikis budaya meminta/subsidi dan untuk memajukan sosio ekonomi rakyat….

Kah..kah..kahhhh

Hebatkan..!! Slogan pemimpin belidah “BEWAK” ??

Beri “BABI” pada rakyat jangan bagi “IKAN”

Kah..kah..kahh..kahh

Lazimnya dalam budaya PAS , apabila ‘kepala kereta api’ berpandangan sedemikian, seluruh gerabak akan mengikut dengan taat,walaupun “BABI” yang pemimpin mereka hidangkan !!

Kah..kah..kahhh

Kedah sedia buka ladang babi
 Oleh ZAID MOHD. NOOR
Kosmo

ALOR STAR – Kerajaan Kedah memberi kebenaran membuka ladang ternakan babi secara moden secara berpusat di Bukit Selambau, Sungai Petani....

BABI KEDAH - INI SATU IDEA UNTUK BANTU KERAJAAN HJ. AZIZAN

Produk Babi Kedah untuk kegunaan dan sumber makanan rakyat Kedah/Perlis khususnya yang berbangsa Cina menjadi masalah yang agak memeningkan Haji Azizan serta barisan Exconya. Hanya kerana binatang busuk berhidung besar lubang di depan dan tidak ada tengkuk ini, habis pekung Kerajaan Negeri yang selama ini "tertutup rapat" sudah mula terbongkar.

Kah..kahh..kahh


INGAT lagi apa komen Dato’ Seri Najib Razak ???tatkala parti pembangkang berjanji akan menurunkan harga minyak dalam pasaran tempatan sekiranya Pakatan Rakyat diberi peluang memerintah negara dalam pilihan raya umum lalu?

kah...kah..kahhh
Beri ikan bukan "BABI" !!

Komentar :

ada 0 comments ke “BAJET: BN BAGI IKAN…PAS BAGI BABI !! kah..kah..kahh.kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.