Saturday, October 29, 2011

PRONO – Siapa TIMB YDP PAS kawasan di Kedah tuuuuu....?


Satu lagi Dokumen teramat sulit hubungan intim TIMB YDP PAS Kawasan,di Kedah yang akan GMC dedahkan untuk membuktikan bahwa apa yang diperkatakan oleh ust saidi tentang perangai pemimpin PAS yang cukup gemar dengan bini orang itu benar,antaranya Tim Presiden PAS Mat Sabu, Yb saipul Bahri dan lain2 lagi itu benar ..!! tidak ada yang tidak benar melainkan benar belaka !!!

Di Kedah pula TIMB YDP PAS Kawasannya juga  ada  mempunyai hubungan sulit dengan isteri orang,dokumen yang akan GMC dedahkan ini semestinya cukup panas… sepanas “ ..my hot chocolate !! kata tuan punya chocolate !!

Dokumen apa??? Tunggu..Bukan kegiatan penyalahgunaan Wang Rakyat atau wang tabung anak yatim Memali yang kononnya sudah selesai….atau Wang rakyat yang dirompak oleh Pemimpin Pembangkang seperti Dokumen yang ada ditangan GOMO yang mampu membuat pemimpin2 PAS terkedu melihat Hantu Kak Limah balik rumah..tapi Dokumen yang ada pada GMC mampu membuat hantu kak limah sendiri langsung tak berani balik rumah…!!


Siapa TIMB: YDP PAS Kawasan tersebut….?? 

Imamkah dia,bilal kah dia,siak kah dia?

Atau Hantu Kak Limah sendiri ?….!!!!

Komentar :

ada 4 comments ke “PRONO – Siapa TIMB YDP PAS kawasan di Kedah tuuuuu....?”
Anonymous said...
pada hari 

ape le kau orang ni wat suspenn jer dedahkan saja nak pilihanraya dah ni adooii iiiiiiiii

Anonymous said...
pada hari 

sabar Bro !! akan terlondeh jua akhirnya,biar hantu kak limah jgn balik rumah lg.

aku sayang Tun Mahathir said...
pada hari 

jangan dedah lagi..biaq depa calunkan jadi wakil dulu. dah tutup pencalunan dan dah sah bertanding baru kita balun secukup rasa,ikut acuan kita.....

satu kerusi uuntuk BN dalam tangan..

depa jugak yang ajaq kita buat lagu tu kan? ....hahahaha

Anonymous said...
pada hari 

...di kata YDP ni pun memang dah bermimpi nk jadi YB pada PRU13.Konon...konon nya dia cukup BERSIH..tapi hakikatnya KOTOR mcm "BERSIH" yang berwarna kuning taik tajaan logo belubang najis.Kita tunggu biar hantunya jgn balik rumah selepas ni...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.