Sunday, October 9, 2011

UMNO KEDAH SENYUM DALAM TANGISAN……kah..kah..kaHHHHH


UMNO berazam merampas Kelantan daripada Pas pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) kata Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi bagaimanapun mengakui usaha itu sukar, namun tidak mustahil dicapai dengan usaha gigih yang dijalankan oleh Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Datuk Seri Mustapa Mohamed dan rakan-rakannya dari dalam dan luar Kelantan termasuk komponen Barisan Nasional (BN).

Kah..kah..kah…kah..
Kah..kah...kah..kahhh
kah..kah..kah..kahhh..kahhhHHHH



Dato’ Zahid akui usaha UMNO ambil alih Kelantan itu sukar..tetapi tidak mustahil..!!!

Apa yang sukar dan apa pula yang mustahil….???

Kah..kah..kah…

Pelik tapi benar-benar belaku…

Yang sukar itu adalah usaha dari UMNO sendiri untuk tawan Kelantan…yang mustahil juga dari UMNO.

Selagi model kain batik,gula dan kopi menjadi hidangan setiap kali pilihan raya ..selagi Penyangak tabung Memali belum diadili oleh rakyat hari ini.

"Kami berazam dalam PRU akan datang untuk menterbalikkan keputusan Pilihan Raya 2004…”

Kah..kah..kah…

Bagaimana pula jika keazaman UMNO diterbalikkan keputusan Pilihan Raya 2008…”


Ini lah yang memeningkan kepala Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kedah hari ini…apakah Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kedah sendiri yang akan mengkafankan UMNO Kedah tanpa bantuan PR tetapi oleh rakan-rakan dalam UMNO sendiri.

Kita tunggu siapa yang kena……siapa yang terlena….

Dato’ Bashah tetap tersenyum simpul……dipesada yang belum pasti.....!!

Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah…

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=1009&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_02.htm

Komentar :

ada 6 comments ke “UMNO KEDAH SENYUM DALAM TANGISAN……kah..kah..kaHHHHH”
masalodeh said...
pada hari 

UMNO kedah tak boleh di kritik nanti ada orang tersinggung, mungkin UMNO kedah masih syok sendiri, bangga dengan jumlah kehadiran ramai dalam sesuatu majlis, sedangkan yang hadir ramai tu bukannya secara sukarela, tapi di upah dan diangkut....inilah UMNO...semuanya kena ada habuan...

Anonymous said...
pada hari 

aku ajk pas pun sama gakkk bila pas pusat nak maii, seme pakat kene kerahh turun padang sambut maki hamun dan ayaq lioq org kolompo yg ceramah maki hamun...

cikgu din

elephant wood said...
pada hari 

Nak salah Mat Bashah pun tak boleh juga.Tapi dia kena bertanggung jawab sebagai ketua.Mat bashah gagal memberi command kepada semua leftenannya.Kegagalan inilah yang Mat Baahah dilihat sebagai penyumbang pada malapnya UMNO Kedah.Mat bashah banyak buat kerja solo dan sorang-sorang.Nak jaga negeri mana boleh buat sorang-sorang.Pemuda Kedah lagilah teruk sudah bungkus agaknya.Wanita umno kedah pun serupa.Cakap pun kurang kerja pun kurang.Masih belum berubah macam irama 60an.Puteri umno lebih baik tutup sahajalah.Langsung tak boleh harap.Dato najib tak sedarkah ini semua yang sedang berlaku di Kedah.UMNO masih merangka program syok sendiri dan sesama sendiri.UMNO kedah belum sentuh lagi pun pengundi atas pagar dan luar pagar.Semua program umno sesama sendiri.Ooooooooo kalau fasal projek mereka nombor satu.UMNO Kedah ibarat kapal yang hampir tenggelam kerana bocor yang tak baiki .Barangkali berat dengan dosa yang menimpa pemimpin umno.Lagi pun kepimpinan umno kedah nampak macam mentah dan tak matang.Itulah umno kedah yang sedang di pimpin Mat Bashah dan rakan-rakannya yang terdiri drp ketua bahagian,wanita,pemuda dan puteri.Nampak malap dan mandom.Orang Kedah kata telinga badak.nasihat tak terima.Bila nak berubah atau pun sudah rebah kerana makan terlalu kenyang.

kacang puteh said...
pada hari 

kalau takut bayang sendiri itulah jadinya.

Anonymous said...
pada hari 

UMNO SUNGAI PETANI,BALING,KUALA KETIL,KULIM BANDAR BARU TIDAK KETINGGALAN YANG PALING TENAT UMNO PADANG SERAI YG DIPIMPIN OLEH BAYANGAN PKR DAN BEBAS.UMNO KOLA KEDAH PUN SERUPA YG YAKIN MENANG HANYA KUNCU2 YG KUAT BODEK. HARAP NAJIB KENA TRANFOMASIKAN MAT BASHAH CEPAT SEBELUM RAKYAT KEDAH TRANFER MAT BASHSH PADA USTAZ AZIZAN.INI BUKAN CERITA KEDAI KOPI,INI CERITA BENAR. RAKYAT NAK MAT BASHSH DITRANFER OLEH NAJIB KEDALAM PAS DARI TERUS MEMIMPIN UMNO KEDAH.KERANA PAS SUKA PEMIMPIN MANDOM MACAM MAT BASHAH YG MAMPU MEMBERI JALAN MUDAH PADA PAS HARI INI.HIDUP MAT BASHSH !!HIDUP UMNO KEDAH !!

Anonymous said...
pada hari 

kroni anuar dan KJ masih banyak dan sedang menjadi ketua bahagian,diKedah.Ahmad Bashah tahu semua ini.Inilah puncanya.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.