Saturday, October 29, 2011

SIAPA PEMIMPIN PAS YANG PERLU DIBIARKAN TERJUN DENGAN LABU2NYA??


Dr Hasan Ali atau pereka cipta Amanat Dajal Hadi yang kemaruk untuk menjadi TPM yang pernah Anwar berjanji?



Atau...pun !! mereka yang perlu dibiarkan terjun dengan labu2nya diantaranya…

Pemimpin2 PAS yang tidak mencerminkan cara berpakaian dan tawaduk mereka hari ini,atau yang berceramah dimalam2 buta.. bila habis ceramah balik tidur…esok berceramah lagi..menadah uncang,karung dan guni untuk menyara anak bini atau pemimpin yang sanggup menjadi pelawak sarkas yang menjadikan bahan orang lain mengaut keuntungan dan hanyut dalam tepukkan ahlol2…atau pemimpin yang hanya berangan2 disiang hari untuk memerintah Negara ..... tetapi tidak mempunyai rancangan untuk memajukan rakyat, lansung tidak ada kemampuan,pengalaman malah tidak ada ketokohan,kata Anwar.

“Bukan saya tak sayang parti tetapi di tahap tertentu dalam perjuangan, parti pun perlu letak ke tepi demi melaksanakan tanggungjawab kepada
Allah s.w.t,” kata Hasan Ali.

Berlainan pula dengan pendirian bahlol2 dalam PAS yangsanggup menjadi pelawak sarkas dan sanggup membiarkan orang lain mengaut keuntungan dan hanyut dalam tepukkan ahlol2 sendiri,seperti yang Anwar cakap !! ..

Hari ini bahlol2 pemimpin PAS berpendirian begini dalam isu "HIMPUN" sejuta umat..

“ Bukan kami [PAS] tak tau tanggung jawab sebagai umat Islam kepada Allah swt,tapi tahab dalam perjuangan jumud kami [PAS]sekarang ini , memaksa PAS ketepi tanggungjawab kepada Allah s.w.t, demi politik dan perjuangan kami bersama DAP hari ini..”

Wow! …hebatnya pemimpin lain dalam PAS berbanding Hasan Ali yang memegang portfolio agama Selangor .Sanggup ketepikan segala Hukum Dewan ulama dan Amanat Dajai Hadi ketepikan tanggungjawab kepada Allah s.w.t, demi politik dan perjuangan PAS/DAP hari ini..”

Siapa yang patut dibiarkan terjun dengan labu-labunya? Dr Hasan Ali atau sekutu kapiaq harbi dalam PAS hari ini??? yang bijak bermuka2 dengan kapiaq harbi??

kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah...kah....kaHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

SEMUA ORANG KALAU BOLEH NAK JADI PM MALAYSIA , TAPI DIRI SENDIRI PERLU INGAT, ADAKAH DIRI ITU SENDIRI LAYAK UNTUK JAWATAN TERSEBUT KALAU PANDAI BERCERAMAH SAJA ITU BUKAN PASSPORT UNTUK JADI PM.KALAU SETANDING DATO NAJIB ATAU MAHYUDDIN OK LAH TAPI DGN TIADA APA APA KEPANDAIAN MACAM MANA NAK TADBIR NEGARA LEPAS TU ASHIK SALAH ORANG SAJA SAPA PUN BOLEH.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.