Friday, October 28, 2011

KTPC: SEDUTAN E-MAIL; TANDA2 AWAL KANTUNG KTPC SUDAH MULA KEKOSONGAN


Selain Kes Guna Kereta Syarikat Tak Letak NOMBOR PLET Pada Borang …macam2 masalah kat KTPC dibawah pentabiran anak cucu Azizan Razak MB Kedah Belanda ni,[sini].

Lepas kes kereta Syarikat tak letak nombor Plet ,mai pula masalah duit KTPC semakin kering dan kontang..di bawah ni GMC serta bukti SOHIH duit KTPC sudah mula kering,inilah bijaknya Anak cucu Azizan Razak tadbir KTPC...itu pun ada hati nak jadi BOSS KTPC......


From: Aniza Ramli
Sent Mon 10/10/2011 11:43 AM
To: ktpcstaff

Cc:
Subject: FW: Majlis Makan Malam Tahunan KPK KTPC 2011

As salam dan selamat sejahtera,

Pertama sekali saya bagi pihak AJK KPK KTPC ingin memohon maaf kerana ’annual trip’ ke Kuantan, Pahang tidak dapat kita laksanakan disebabkan beberapa perkara yang tidak dapat dielakkan.

Namun begitu, pihak AJK KPK KTPC telah mengambil inisiatif lain iaitu, akan menganjurkan Majlis Makan Malam tahunan bagi tahun 2011 di Hotel BrasmanaPutra di Kuala Perlis pada 26 dan 27 November 2011.

Lanjutan itu, kami sekali lagi ingin membuat ’survey’ kehadiran tuan/puan untuk memudahkan pihak kami membuat perancangan selanjutnya.

Tarikh akhir bagi tuan/puan membuat pengesahan adalah pada 13 Oktober 2011. Pengesahan boleh dibuat melalui saya ataupun Cik Nadia.

Kerjasama tuan/ puan didahului dengan ribuan terima kasih.
Aniza Ramli

Apa yang dapat kita zahirkan di sini ialah kos untuk mengadakan lawatan ke Kuantan adalah tinggi dan hanya digantikan dengan Majlis Makan Malam di Kuala Perlis sahaja, itu pun hanya nak bagi cukup syarat sahaja.

Satu lagi sumber yang sahih di MoF juga melaporkan Tuan Haji Awang Solahudin Hashim (kain kuning bomoh kat belakang kerusi dalam bilik dia) dengan Tuan Haji Fitri juga sudah mengemukakan permohonan terbaru untuk geran operasi bagi membayar gaji pekerja untuk lima tahun (2012-20160). Ini juga merupakan lagi satu tanda2 awal bahawa kantung wang yg berada di KTPC sudah hampir kering akibat diperah dek hamPAS selama 3 tahun berturut2 tanpa pengurusan berhemah.

Nota Kaki untuk Tn Hj Sobri .@ [sukusakat Azizan Razak MB Kedah Belanda].

Awat yg hang tak refer sponsor dinner ni kpd THAMS, dia kan ada banyak sponsor, suruh la dia cari sponsor/kontraktor untuk biayai annual trip ke Kuantan tu. Dulu pun KTMSB ada trip fully sponsored oleh Temigas Sdn Bhd ke Kuantan, siap dengan panggang kambing golek (seekorq) lagi. Ini hal kecil bagi beliau.

Komentar :

ada 0 comments ke “KTPC: SEDUTAN E-MAIL; TANDA2 AWAL KANTUNG KTPC SUDAH MULA KEKOSONGAN”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.