Friday, October 21, 2011

HIMPUNAN 1JUTA UMAT…..SIAPA DAJJAL ? kah..kah..kahhh


Biar betoi..sikit? kenyatan bahlol  oleh pemimpin Politik kangkong dari sekutu kapiaq harbi ini..??

Akbar tabloid haramjadh Daily melaporkan……………..

Lima alasan Sekutu kapiaq Harbi [PAS] khuatir himpunan 1juta Umat sabtu ini.
1- Suasana hubungan antara agama di negara ini dalam keadaan rapuh dan apa sahaja suasana permusuhan tidak akan membantu usaha usaha mewujudkan keharmonian hubungan antara agama di negara ini.

2- Di-khuatiri akan dieksploitasikan oleh pihak tertentu yang sememangnya mahu mencetuskan keadaan tegang dalam hubungan antara agama.

3- Dikhuatiri satu perancangan jahat yang menjadi agenda parti yang terdesak untuk terus berkuasa dengan cara mencetuskan ketegangan,

4- Dikhuatiri nama baik Islam tercemar dan sekaligus membawa imej Islam sebagai agama permusuhan dan menggalakkan benci membenci antara satu sama lain.
5- Apakah dengan sekadar perhimpunan akan menyelesaikan masalah.?

Kah..kah..kahhh.kahhh
Kah..kah..kah..kah..kahhh
Kah..kah..kah..kahh..kahhh.kahhhh


Bagaimapulan pula dengan perhimpunan JIJIK yang kononnya “BERSIH” mendapat sokongan kuat dari PAS? Apakah natijahnya … ?

1- Membantu mewujudkan keharmonian hubungan antara agama dan kaum di negara ini?

2- Tidak dieksploitasikan oleh pihak tertentu [DAP] yang sememangnya mahu mencetuskan keadaan tegang dalam hubungan antara kaum/agama.

3- Bukan satu perancangan jahat yang menjadi agenda parti yang terdesak seperti PAS yang diperlembukan oleh DAP untuk terus berkuasa dengan cara mencetuskan ketegangan dan perpaduan kaum?

4- Tidak tercemar kah nama baik Islam dan pemimpin2nya yang kononnya mendokong perjuangan Islam yang kononnya menjadi al-quran serta hadith sebagai rujukkan , yang cuba mengujudkan suasana permusuhan dan menggalakkan benci membenci antara satu sama lain khususnya orang melayu islam?

5- Apakah perhimpunan “BERSIH” tajaan PAS dan sekutunya kapiaq Harbi dapat menyelesaikan masalah…antara isu Liwat penasihat mereka dan lain2 isu…

Apakah pemimpin PAS merasa rakyat hari terlalu bahlol dan tolol ??dengan alasan serta agenda putaq belit dan tipu muslihat PAS/DAP akhir2 ini…!!Sedarkah PAS agenda BERShit itu sebenarnya dieksploitasikan oleh pihak tertentu [DAP]??


Bagaimana pula jika PAS sendiri yang menganjur perhimpunan 1 juta umat ini,walaupun hari ini PAS tidak mampu samasekali menyentuh soal2 yang berkaitan dengan Hukum dan perundangan islam kerana terikat dengan ikatan persaudaraan dengan kapiaq harbi  yang sah kafir dan Haram mengikut hukum/fatwa ulama Politik “DAJJAL” mereka sebelum ini?.

Tetapi seandainya Hukum dan Fastwa Dewan Ulama PAS serta Amanat DAJJAL Hadi Awang masih lagi menjadi tanggal “BABI” perjuangan Politik mereka hari ini … Perhimpunan 1 juta Umat yang akan belansung besok sudah pasti hukumnya wajib untuk orang Islam menyokongnya.

Tetapi oleh kerana perhimpunan ini dari pihak NGO -NGO Islam yang akan membawa isu-isu Islam demi untuk diperjuangkan bersama oleh umat Islam yang lain..dan tidak mendatangkan apa2 keuntungan pada POlitik PAS dan sekutu mereka DAP maka perhimpunan tersebut dijadikan alasan dan putaq belit pemimpin belidah bewak kononnya ia merosak hubungan kaum dan agama,dibimbangi diekspotasi oleh pihak lain, khususnya UMNO,dan kononnya perhimpunan tersebut tidak dapat menyelesai masalah…begitulah HARAM JADAHnya putaq belit puak2 PAS sekutu DAP ini yang mengharamkamkan yang halal dan menghalalkan yang haram !!

Persoalannya hari ini apakah AMANAT DAJAL HADI AWANG dan Hukum/Fatwa Dewan ulama Politik Dajal PAS sebelum mengkapiaq bangsa ,pemimpin PAS tidak pernah berasa khuatir dalam konteks hubungan sesame Islam ?Mengapa pemimpin belidah BEWAK sebelum ini PAS tidak pernah memikirkan hubungan diantara agama/kaum ?

Mengapa sekarang PAS terlalu menitik berat hal2 hubungan antara kaum khususnya untuk menjaga hati DAP sekutu kuat mereka?

Mengapa dulu PAS menolak kerjasama orang2 kafir khususnya DAP,MCA,DAP ,MIC serta lain-lain parti orang bukan Islam semata-mata kononnya patuh pada hukum Allah swt…??

Mengapa hari ini PAS sanggup mendajalkan segala Hukum Allah swt dan ayat2 Allah yang melarang keras orang islam ["Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" Majlis Ulama PAS Kelantan pada Ogos 1963]

6- Tidak terfikirkah melalui hukum/Fatwa dari Dewan ulama Politik Dajal yang dijaja oleh pemimpin belidah BEWAK sebelum ini sedikit sebanyak telah banyak membawa ketegangan sesame islam di Negara ini?

Akhirnya pemimpin belidah BEWAK dalam PAS sendiri menyedari betapa DAJALnya fatwa dan amanat politik mereka selama ini yg gagal membawa keuntungan pada politik mereka justeru PAS mengubah amanat Dajal Parti menjadi “amanat perdana Pemangku presiden”[Haji Hadi Awang]

Antara kandungan amanat tersebut membawa maksud yg jauh bercanggah dari amanat asal…

”justeru itu, Isu negara Islam dan perlaksanaan hudud dan syariah menjadi punca perpecahan BA dahulu, maka PAS perlu membuat satu pengorbanan besar dan ijtihad besar untuk tidak memasukkan persoalan negara Islam dan perlaksanaan hudud di peringkat federal.

Peruntukan mengenai Islam adalah mencukupi sekadar apa yang telah termaktub dalam perlembagaan persekutuan dan seperti yang diamal kini di peringkat federal.

”seandai menang dalam pilihanraya akan datang, BA atau pembangkang akan menubuhkan sebuah kerajaan demokratik dan adil diperingkat federal atau pusat yang mendokong perlembagaan persekutuan yang ada”

(sila rujuk buku ”sejarah sebagai hakim muktamad”, muka surat 122)

Komentar :

ada 0 comments ke “HIMPUNAN 1JUTA UMAT…..SIAPA DAJJAL ? kah..kah..kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.