Sunday, October 30, 2011

Azizan semakin ganas lebih ganas dari Mahathir menentang Islam.


Sumber: KEDAH SENGET.

Azizan semakin ganas.Rasanya lebih ganas dari Mahathir dalam sikapnya menentang Islam Rupa rupanya sikap azizan semakin menjadi jadi.....



1. Mahad Tahfiz Insaniah menjadi sasaran Azizan selepas Sekolah Agama Rakyat. MB menggunakan kuasa nya menggugurkan Maahad Tahfiz dari pegangan Insaniah. Maahad Tahfiz sekarang diletak di bawah Yayasan Islam. Para graduan nya tak akan dapat Ijazah. Lepasan nya sama dengan sekolah tahfiz biasa.Mahad tahfis ini pula penuntutnya terdiri dari kebanyakan anak orang PAS yang cintakan Islam.Keputusan ini telah pun di buat tuan tuan boleh semak dengan Pejabat Meteri Besar atau Mana mana Exco Kedah.

2. Bangunan sekolah dan asrama Mahad Tahfiz yang Azizan kata “tak akan pindah”. Suatu pembohongan yang amat dahsyat hampir kesemua kenyataan. Sekarang sudah ada keputusan dimana Maahad Tahfiz di pindah ke banggunan dalam kawasan Masjid Sultanah. Bangunan yang menjadi pertikaian “yang Azizan kata ‘sapa kata nak ubah’” sekarang kelas bistari akan ambil alih tempat tersebut.

3. Malang lagi parah jadinya – Suatu amalan yang mana mana pemimpin PAS tak pernah buat selama ini Ia itu mengenai demo yang dibuat oleh ahlinya mengenai sesuatu isu atas sikap terbuka dan ruang demokrasai dalam PAS. dan juga menjadi amalan Azizan yang bersikap terbuka tetapi apa yang belaku sebaliknya.Mana mana pihak yang sertai demo akan menjadi musuh Azizan pula. Kesian pensyarah Maahad Tahfiz ‘Insaniah’ Azizan telah buat keputusan untuk dipecat mereka itu termasuk pensyarahnya yang telah berjasa pada Islam sekian lama alasan yang di berikan Azizan untuk Pecat kerana mereka itu turut serta dalam demo.

Senang saja alasan Azizan, dah tak suka kat aku, tak payah duduk bawah Insaniah. Kesian para para hufaz. dan para pensyarahnya.Apakah kebebasan demokrasi yang di maksudkan oleh Azizan telah menjadi senjata bagi Azizan untuk melaksanakan dendam peribadinya bagi orang yang mengkritik beliau atau menentang beliau.Sekiranya kita menuduh Tun Mahathir menentang dan menghina Islam sebab kejahilannya tetapi Azizan orang yang pendidikan Ugama Ustaz Pulak tu sangup melaksanakan ajinda sulitnya semata mata mencapai cita cita hawa nafsu dan dendam kesumat peribadinya.Saya rasa sebelum Nasi jadi bubur dan Azizan bertindak lebih ganas sertamenghancur lebur semagat pejuang PAS Kedah serta mejejaskan image PAS elok lah PAS pusat masuk campur segera.

Perlantikan Pak Chop Hussain sebagai Sanator sudah pun menjadi isu kontraversiol di Kedah.Banyak di tentang oleh pimpinan kawasan serta Pusat.Tetapi Azizan dengan rakusnya menyambong lagi satu penggal untuk kroni kesayangan beliau untuk Pak Chop tersayang.Kalau Pak chop husain ini anak dara bujang rasa rasa tak mustahil Azizan ambik buat bini nombor tiga..Apa salahnya kau ikut saja arah Pusat yang lazimnya bagi mereka yang menentukan keputusan.Beliau sendiri tahu segala kesah m
Pak Chop yang amat tidak di senangi oleh ahli serta pimpinan Kawasan Baling.Mereka masih tidak mendapat jawapan yang memuaskan megenai Tabong Mangsa Memali.Dalam Mensyarat kawasan perkara ini di bangkit semula.Namun Azizan akan terus buat pekak.aku peduli apa aku MB dan PJ yang berkuasa.Pusat boleh buat apa,Pas boleh buat apa kat aku.Apakah Azizan sedang mewarisi sikap Husni Mubaruk dan peminpin Arab yang lain gila kuasa dan meletakan Islam jemaah di bawah tapak kaki beliau.

Nasib Rakyat kedah semakin terhimpit.nak bayar bill Air pun terpaksa membelanjakan tambang yang begitu banyak.Pejbat Pos dah tak boleh bayar.Dah lah bill Air naik rami dah tak mampun terpaksa pula belanja tambang yang jauh untuk bayar bill.

Azizan oh Aziazn rakyat semakin kurus engkau semakin gemok lagi sehat.Parti PAS kau bubuh celah kangkang saja.Orang yang tak setuju dengan tindakan Azizan dah jadi sasaran politik cantas.Sampai hati guru Tahfis pun kau suruh pecat.Rasa rasanya kau bukan manusia yang yang anih tetapi manusia yang megikut pertunjuk dajal akhir Zaman.

Saya tidak terkejut dengan berita dari sumber yang boleh di percayai bahawa sekiranya pimpinan Pas Khusnya Azizan tidak diganti sebelum PRU 13 akan datang.100% Pas akan tinggal 10 Kerusi saja dan layak jadi pembangkang.Wahai Azizan nasib kau belum tentu .malu saya nak pangil Azizan sebagai ustaz...lihat lah apa yangjadi hari ini.di sekolah.Taufikiah hari ini dikala kau bermuktamar di kawasan Jerai sambil kau mentatang kroni yang kau perhambakan untuk megekalkan kuasa memberi ucapan berapi rapi tapi isinya kosong dengan amalan yang sebaliknya..Anak murid Pak Ya tua dan muda berkumpul meyambut Menteri Pusat Jamil Khir yang lebih perihatin pada sekolah Agama rakyat kawasan beliau.Bapa kepada Jamil Khir adalah ahli lembaga Pengarah Pondok Pak Ya.Lepas ini Pak chop boleh lah canang sana sini buat fitnah pulak pada Hj Najib sebab pangil pemimpin Umno minta bantuan nak bina sekolah.Jahat sungguh haji Najib ni Azizan suci dalam debu jadinya..Azizan minta bantuan pusat tak apa tapi Hj najib minta bantuan pusat nak bangunkan sekolah tentulah jadi isu politik buat Azizan tak gitu.

Pokoknya nafsu kau wahai Azizan telah menegelamkan roh islam dalam jiwa kau sendiri sebaliknya hanya dendam kesumat yang besifat peribadi hingga mengadaikan perinsip perjuangan.Apa yang sedang kau perjuangkan bukan nya dasar PAS..mana tidaknya dah timbul perpatah Melayu Yan kalau jumpa Azizan dengan UMNO katok Azizan dulu.Macam jumpa ulak dengan hindu perpatah melayu yang sesuai untuk MB kedah sekarang ini.Elok lah Azizan makan garam banyak banyak setiap hari agar hasilnya nanti tak meyusahkan Parti dan Rakyat Kedah..

Tak tahu lah kalau masih ada perwakilan yang masih nak lantik Azizan ni untuk apa apa jawatan Parti.Ular lidi dah bertukar jadi Naga yang ganas.Naga yang ganas akan berakhir seperti bangkai gajah yang tiada nilai apa pun.Berubah lah Zan Sala o00i Kubur semakin hampir rumah meyuruh pergi.


Komentar :

ada 1
Nok said...
pada hari 

Rakyat dapat menilaikan perkhidmatan yg berikan oleh parti melalui wakil rakyat yg di pilih??? Azizan salah satu contoh terbaik buat rakyat untuk membuat pertimbangan semula samaada mengekalkan Pas atau pilih BN untuk meneruskan pembangunan yg tertangguh apabila Pas ambil alih k'jaan 3 tahun lepas......kalau pas masih pilihan rakyat di PRU13 nanti di khuatiri kedah akan mengikuti jejak negeri K'tan yg dikira mundur sehinggakan isu air belum selasai walaupun dah 20 memerintah...untuk rakyat kedah tepuk dada tanya selera.....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.