Monday, October 10, 2011

HUDUD TIDAK PENTING !! - OSTAT ZIZAN RAZAK kah..kah..kah..


Rakyat hari ini langsung tak heran malah tak hairan langsunglah jika “DAP mau pun pemimpin PAS sendiri yang tidak terima hudud”

Hudud Cuma retorik puak2 kapiaq harbi untuk memancing undi…!!

Ingat Amanat Dajal…ingat hudud nyanyian PAS hari ini!!

Ingat Hudud,ingat ! Hukum dan fatwa ulama Politik Dajal!

Ingat Hukum dan Fatwa Dewan ulama PAS ingat kata-kata pemimpin PAS bahawa“Di manakah dalam mana-mana transkrip PAS yang menyatakan bahawa PAS hendak melaksanakan Negara Islam. Saya minta pandangan dan jawapan di manakah transkrip PAS dalam memorandum ke dalam perlembagaan PAS sendiri ada menyatakan PAS nak melaksanakan Negara Islam” YB Nizar


Ingat…. !! Apa yang ada dalam pelembagaan PAS hari ini? Yang ada hanya... Fatwa dan Amanat Gila babi ciptaan Hadi menipu mangsa2 Memali serta penyokong hari ini.

Jadi jangan sesekali rakyat merasa hairan jika DAP membuat kenyataan tidak terima hudud, sebab musababnya dalam memorandum PAS maupun dalam pelembagaan PAS sendiri tidak ada satu pun yang dapat membuktikan PAS hendak menegak apa2 hukum.. jika Islam pun tidak terdapat dalam pelembagaan politik dajal mereka, masakan hukum dapat dilaksanakan ,atas dasar apa PAS ingin menyalak lebih dari UMNO atau DAP tentang hukum? 

Jika dalam pelembagaan PAS tidak terdapat apa yang terdapat dalam perlembagaan DAP berbanding UMNO ini bererti PAS dan DAP serupa saja...Hudud cuma retorik puak2 kapiaq harbi untuk menipu orang Melayu bertaraf kayu!!

Sedangkan Hukum yang sah menjadi Kapiaq dan haram pun PAS tidak peduli... masakan Hukum Hudud yang tidak termaktub dalam pelembagaan sendiri nak dipertahankan...poooooRAH !!

kah..kah..kah..kahh
Kah..kah..kah..kah..kahh
Kah..kah..kah..kah..kahhh..kahHHHHH

Bukan kah selama ini apa yang kejar oleh pemimpin PAS tak dapat.. akhirnya hukum mengkapiaq bangsa berciciran….Dan hari ini PAS mahu mencicirkan hukum hudud pula bila gagal menipu bangsa melayu untuk menawan putra jaya bersama kapiaq harbi meraih undi dalam pilihan Raya?


Lain-lain alasan ostat2 yang bertaraf olamak Politik putaq belit dalam PAS sendiri pernah mendakwa bahawa hukum hudud tidak temasuk dalam keutamaan kerajaan mereka hari ini.

Tidak temasuk bermakna tidak tersenarai,tidak tersenarai barmakan ia tidak penting dan perlu dilaksanakan lebih2 lagi ia tidak pernah tercatit maupun terdapat dalam memorandum atau pelembagaan Politik Dajal PAS sendiri seperti yang ditegaskan oleh YB Nizar sekutu DAP di Perak.

Bukankah ini terbukti PAS tidak pernah berhasrat untuk nak melaksanakan Negara Islam maupun apa2 hukum sekali pun melainkan hukum mengkapiaqkan bangsa…

Tetapi hari ini hukum kapiaq sudah berubah menjadi halal,setelah kapiaq harbi DAP menyokong politik haram jadah mereka”

Begitu juga dengan hukum hudud,bila hukum hudud gagal menguntungkan politik haram jadah PAS,hukum ini akan diabaikan sepertimana PAS abaikan AMANAT DAJAL Hadi Awang dan Fatwa Dewan ulama mereka hari ini...sedarkah kita betapa putaq belit puak PUKIMAK INI???
.
Sudah kapiaq kah puak2 dalam PAS hari ini?

Haramkah PAS hari ini setelah berkongsi kuasa dengan DAP?

Kah..kah..kah....

Hari ini puak2 ini nak laksana Hudud pula setelah Fatwa Ulama dah jadi alas kaki sibangsat DAP.

Apakah hari ini pemimpin serta penyokong PAS tidak perlu turun api,tanggung kavadi,cucuk lidah atau belarak di kuil batu Cave, mereka otomatik sudah jadi kapiaq !!

Sudah kapiaq kah semua mereka hari ini???

Kah..kah..ka..kahh..KaHHHHHHHHH

Andai DAP tetap tidak terima hudud apa yang rakyat nak hairankan...? ulamak PAS serta pemimpin2 yang belidah bewak mereka sendiri secara terang-terang melanggar hukum dan fatwa.

Itu hukum.. dan fatwa yang telah termaktub dan menjadi tangkai azimat mengkapiaqkan bangsa selama ini,inikan pula hukum hudud, yang baru PAS nyanyi kembali melalui nada baru setelah hukum dan fatwa Dewan Ulama mereka disepak ke dalam tong DAP.

'DAP tetap tidak terima hudud'

IPOH 9 Oktober - Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng memberi lampu hijau kepada kepimpinan DAP negeri untuk membuat keputusan sama ada meletakkan calon Melayu untuk bertanding dalam pilihan raya umum akan datang.[sini]

Komentar :

ada 0 comments ke “HUDUD TIDAK PENTING !! - OSTAT ZIZAN RAZAK kah..kah..kah..”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.