Saturday, October 29, 2011

"Liwat", "Anwar, Babi!", "Dubur", "Anwar bodoh"... kah...kahh..kahhHHH

 
"Dia boleh jerit.  Dia jerit, dia hina saya, aibkan saya.  Dia ingat saya rasa apa?  Tahu siapa yang pertahankan saya?  Bukan kutu haprak di tepi jalan ini, yang pertahankan saya Sheikh Yusuf al-Qaradawi,"

Jeritan daripada sekumpulan pemuda di tepi padang, untuk mengganggu ceramah yang diadakan oleh Pakatan Rakyat, semalam. Malah, pertembungan fizikal nyaris berlaku apabila air botol dilontarkan ke arah padang, apabila Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim tiba pada 11.15pm.


sepanjang ceramah politik anjuran Pakatan Rakyat, yang membariskan ahli panel seperti Naib Presiden PKR Mustaffa Kamil Ayup, EXCO Selangor Xavier Jeyakumar, Ketua Angkatan Muda Keadilan, Shamsul Iskandar dan sebagainya.

Malah, ketibaan Anwar Ibrahim disambut dengan pekikan "Anwar babi" oleh pemuda UMNO, sementara dibalas dengan laungan "Reformasi" daripada penyokong PR.

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

betul betul betuul.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.