Sunday, October 23, 2011

NASIB DR HASSAN ALI SELEPAS INI…..???


Adakah Dr Hasan Ali akan dicop oleh juak2 dalam PAS sebagai EXCO kangkong? Kacang ?,atau EXCO yang bangang ! bengap! bodoh,tolol atau EXCO berkopiah tinggi tapi  bengap,penakut dan Ego??? Kah..kah..kahhh

Itulah bahasa yang paling sehabis mulia yang biasa kita dengar akan dianugerah oleh penyokong PAS pada pemimpin yang meninggal atau engkar arahan Politik jijik mereka !!

Kita tunggu !! Apa pula bakal gelaran jijik yang akan diperolehi oleh Dr Hasan Ali Exco Agama Selangor selepas ini yang bakal dihadiahkan oleh penyokong2 sendiri !!,….kah..kah..kahhh


Apakah EXCO agama PAS ini akan menerima padah apa yang menimpa pada Zulkifli Nordin bekas sekutu PAS hari ini?? Kah..kah..kahhh

“…Berkopiah tinggi tapi tapi bengap,penakut dan Ego???

Jika Zulkifli Nordin sebelum ini yang menjadi idola pada juak2 dalam PAS yg menjunjung ,menjilat segala tindak tanduknya membela Anwar sebelum ini,.. kini telah dihina sedemikian rupa dan bermacam-macam lagi penghinaan yang dilemparkan keatasnya oleh sekutunya sendiri ,kerana tidak lagi menjunjung perjuangan PR yang penuh putaq belit….masakan Dr Hassan Ali dapat terlepas dari kata2 nista dari juak2 sendiri krn melanggar janji…??

Tunggu apa pula bakal Gelaran jijik untuk Dr Hassan Ali selepas ini...!!


Hari ini Zul4 Kulim pada mereka hanya setaraf “ budak PASTI” !!jika Zul4 kulim setaraf budak “PASTI” ???apa kah pula taraf Exco Agama Kerajaan Selangor, YB Dr Hassan Ali selepas ini??

…Adakah Exco Agama Kerajaan Selangor selepas ini hanya setaraf peon sekolah atap di Kedah? Kini bergelar Senator di Kedah Belanda? dengan isu menyonglap wang tabung balu dan anak2 yatim di Memali? seperti yang didedahkan dalam buku “Air Mata Mat Sabu” oleh C.N Afgan.


Inilah nasib yang bakal menimpa sesiapa saja yang engkar syarat dlm perjuangan kapiaq harbi tajaan PAS,samada mereka dinafikan hak keahlian !!singkir ! mengantung keahlian.!!,atau pun diabai akhir sekali di pulau oleh puak2 sendiri…!!


Tetapi lazimnya mangsa2 PAS tersebut akan difitnah semahunya terlebih dahulu oleh kuncu mereka sendiri….seperti mana yang menimpa keatas Isteri/balu allahyarham Ust Ibrahim Libya yang di Cop sebagai Syuhada murahan gara2 membangkit hal penyelewengan wang tabung mangsa Memali,,,walaupun jasa suaminya allahyarhan Ust Ibrahim bukan kepalang pada PAS maupun pada pemimpin2 PAS,malah lebih jauh jasanya berbanding blogger2 penjilat tegar sekutu kapiaq harbi hari ini..…hakikatnya isteri allahyarham sendiri sanggup ditabalkan dengan gelaran yang sungguh menjijikkan!!..inikan pula Dr Hassan Ali apa jasanya sebelum ini dalam PAS????

Allahuakbar !!

Inilah hakikat dan reality jika mana2 pihak, baik pemimpin,penyokong maupun aktivis PAS sendiri yang berjasa maupun tidak jika lari meninggalkan perjuangan atau cuba membuka pekong dan cabuk pemimpin mereka padahnya mangsa akan difitnah, dan dicop dengan berbagai gelaran yang cukup mengaibkan …!!

Apa yang belaku pada balu allahyarham Ust Ibrahim Libya sudah cukup untuk menjadi kayu ukur melihat sikap sebenar pemimpin serta penyokong PAS hari ini,begitu juga dengan apa yang menimpa keatas balu2 serta anak2 yatim Memali yang cuba membongkar penyelewengan PAS, mereka akan tersisih malah ada yang dinafikan keahlian mereka,tidak kurang pula yang digantung keahlian hingga kehari ini…masya’allah !! inikah wajah pemimpin2 Islam dalam PAS hari ini…? Yang hidup diatas penderitaan dan kesangsaraan orang lain,berselimut dengan kemungkaran….!!

Inilah sikap sebenar pemimpin hingga ke penyokong diperingkat kaki lima menyerang musuh yang berlainan ideologi yang tidak menyokong mereka..lebih2 lagi yang cuba membongkar kedajalan Politik mereka yang penuh tipu daya dan putaq belit!!

PAS Parti Putaq Belit.... !!

Komentar :

ada 0 comments ke “NASIB DR HASSAN ALI SELEPAS INI…..???”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.