Thursday, October 27, 2011

ISU ZINA YB SAIPUL BAHRIN PAS Vs ISU PENYELEWENGAN TABUNG MEMALI OLEH YUSOF HUSIN..


Huraian diambil dari pendedahan C.N Afghan-Buku Air Mata Mat Sabu..

Dari pendedahan yang terdapat dalam buku Air Mata Mat Sabu oleh C.N Afghan,kita dapat melihat ada persamaan sikap pemimpin PAS dalam usaha menangani sebarang Isu yang membabitkan pemimpin/kroni mereka…dari pengetahuan UMNO dan rakyat.

Akhirnya mereka yang terlibat akan terus mendapat pembelaan dari pemimpin PAS walaupun ia menyalahi undang2 maupun Hukum Allah swt yang dipertahankan oleh PAS selama ini,…..


Antaranya…persamaan Isu Zina dan Isu Tabung Memali..

……..Isu Zina Saipul Bahrin[PAS]: Bila saya [Ust Saidi] tanya nik aziz... jawab nik aziz..duduk diam –diam jangan heboh-heboh kalau dapat tau pada UMNO PAS akan jatuh..!!

Alasan PAS tentang Isu Zina Saipul Bahrin: “ Allah swt telah ampun ,dan dia sudah bertaubat…bertaubat bererti buat…


Alasan PAS tentang Isu penyelewengan Tabung Memali: walaupun Pak Chop [Yusin Husin] menyeleweng..tapi jasa dia pun besar,sikit-sikit silap tu …tutup bukulah,dia pun makluk baharu”[sumber asli dr khidmat pesanan ringkas sekutu PAS Kedah]

Bila Isu penyelewengan tabung anak yatim memali dibongkarkan melalui buku “Mat Sabu Air Mata di Memali,oleh skutu PAS hari ini.

Alasan PAS : Pemuda larang penjualan buku tersebut.

Bila Ustz Saidi berbangkit isu PAS memilih Saipul Bahrin yang pernah ber ZINA dengan isteri Orang dipilih untuk bertanding..!!!

Di Memali pula ada diantara penyokong PAS membangkitkan isu bagaimana Yusof Husin di lantik oleh pemimpin PAS, iaitu MB Azizan Razak PAS kedah memegang jawatan Senator sedangkan beliau terlibat dalam isu penyelewengan tabung balu dan memfitnah mangsa2,sedangkan masih ramai yang lebih berkelayakkan menduduki jawatan tersebut berbanding Yusof Husin yang tidak memiliki sebarang kelulusan...Ruj;Buku Air Mata Mat Sabu.

Walaupun isu penyelewengan tabung Memali ini gagal dihidu oleh UMNO tetapi  isu penyelewengan wang tersebut sudah tersebar luas dalam politik PAS, dan kebanyakkan warga Memali  maupun PAS sudah cukup kenal siapa Yusof Husin ini…

Alasan Mb Kedah : Yusof Husin adalah arkitek PAS Kedah yang berjasa besar dan bertangung jawab memenangkan PAS dalam PRU12 !!

Jika Ust Saidi mendedah Isu zina yang melibatkan beberapa orang pemimpin tertinggi PAS dengan Isteri orang ,tindakkan PAS hanya cuba melindungi/membendung agar Isu2 jijik tersebut tidak sampai kepengetahuan UMNO demi untuk menjaga nama baik pemimpin dan Politik yang ber dakikan Islam…

Begitu juga dengan Isu penyelewengan Tabung anak2 Yatim di Memali dimana pemimpin PAS sendiri hari ini cuba melindungi dari pengetahuan UMNO dan rakyat walaupun cerita sebenarnya sudah heboh diperkatakan dalam kelompok sendiri.

Tapi sikap pemimpin PAS terhadap mereka yang sah melakukan kesalahan baik yang membabitkan  hukum allah swt maupun dengan undang2 dunia pasti  mendapat pembelaan dari pemimpin  dan masih diberi tempat dalam politik mereka.

Terbukti dalam Isu khalwat yang membabitkan Mat Sabu dan beberapa pemimpin PAS yang lain  , mereka masih mendapat tempat dalam politik PAS  dan seterusnya  diberi jawatan penting.

Manakala pemimpin dan penyokong PAS pula telah dididik mengambil sikap menunding jari terhadap lawan,bagi mempertahankan pemimpin mereka.

Apa yang belaku pada YB PAS iaitu Saipul Bahrin  yang sah berzina melalui pendedahan Ust saidi menunjukkan ada persamaan  tentang sikap pemimpin PAS terhadap Isu penyelewengan tabung Memali yang cuba diselindung dan dibendung dari pengetahuan Rakyat  demi untuk melindungi Kroni dan   menyelamat maruah Politik yang berdakikan Agama semata-mata, agar Politik mereka dapat terus menipu rakyat .


 Huraian dan penjelasan lanjut dapat kita temui kebenarannya dalam buku Air Mata Mat Sabu….

…bersambung…isu zina yang mempunyai  persamaan sikap pemimpin PAS  dalam usaha membendung isu penyelewengan tabung anak yatim Memali dari pengetahuan umum khasnya UMNO… .

Komentar :

ada 1
CICIT PERAK MAN said...
pada hari 

sudah terang lagi bersuluh.... ingatan Nabi .. di akhir zaman nanati akan berlaku " ketua sesuatu golongan itu adalah terdiri dari orang yang paling hina di kalangan mereka " renungkanlah... pemimpin PAS. UMNO dan PKR.. sama saja...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.