Monday, October 24, 2011

C.N Afghanistan..SETARAF PAPA GOMO?? Kah..kah..kahh..


Bila pula Cikgu Non @ C.N Afghan @ Penulis Buku Air Mata Mat Sabu di Memali ..menjadi pejuang penulis maya setaraf GOMO dan yang sewaktu dengannya?

Kah..kah…kahhhh


Nafi, nafi & Nafi Saja Tak Cukup Wahai Guan Eng Musibat![dr Blog sahabat GMC]..

Begitu juga halnya dengan Isu penyelewengan tabung anak yatim dan balu Memali sekadar halang,larang dari penjualannya dan menafikan hak balu dan anak2 yatim yang teraniaya tidak memadai kerana semata2 nak jaga penyangak dalam selimut sendiri..kononnya yang “ penyangak tersebut banyak berbakti pada PAS ,berbanding jumlah duit tabung yang dia menyara anak bininya hari ini”


Satu pesanan ringkas sms pernah diterima dari pembela.. penyangak tabung Memali kononnya ...   

“…Wlpunpcop menyeleweng tapi jasa dia pun besaq,sikit2silap tu tutup bukulah dia pun makluk baharu..”[sms asal dr pengirim sekutu PAS yang cuba membela penyangak tersebut...]

Hari ini apakah penulis buku Air Mata Mat Sabu ,yang kini dinafikan keahliannya oleh PAS hari ini, sudah dianggap setaraf Blogger PRONO,atau Bloger PhoneSEX Mat Sabu? dimana segala2 pendedahan  beliau hanya sekadar  untuk menabur fitnah atau sekadar  menjadi penulis upahan UMNO  untuk membunuh PAS?

Mengapa PAS tidak menjawab segala tomohan yang terdapat dalam buku tersebut?

Mengapa pula waris Allahyarham Ust Ibrahim Libya [Sdr Islah] yang terpaksa berhijrah ke sg Buluh untuk menerus usaha baik bapanya dijadikan bahan untuk dicanang? 

Mengapa tidak penyelewengan Tabung di Memali? 

Mengapa  tidak  menedahkan SIAPA sebenar penyangak tabung Memali hari ini?  dan siapa pemimpin PAS ini...!!

Mengapa Sdr Islah [anak Allaahyarham Ibrahim Libya] tidak diberi peluang berbakti di madrasah  yang arwah bapanya usahakan  di Memali sebelum ini ?

Pernahkah pemimpin serta penjilat tegar PAS persoalkan?

Mengapa pula penyangak tabung Memali  pula yang diberi peluang mentadbir madrasah tersebut, tidak  pada anak /waris Allahyarham Ust Ibrahim sendiri yang  terlalu banyak berjasa pada PAS hingga ke hari ini..sehingga berjaya menjadi sejarah dan LUBUK PUAKA  pada UMNO dan lubuk Emas  pada PAS untuk mengumpul DANA bagi membiayai Politik  murahan mereka hari ini??

Siapa Ust Ibrahim Libya? Berbanding penyangak tabung Memali seperti yang dibongkar dalam buku "Mat Sabu Air Mata dibumi Memali..?? Ulama kah dia? Mufti kah dia? cuma hari ini  kedegaran ...penyangak tersebut  hanya sekadar  penunggu berPuaka di Bukit "UHUD"...!!

[ “… saya pernah menerbitkan beberapa bukunya mengenai pengalaman beliau di Afghanistan) menziarahi saya.. mewakili keluarga yang memerlukan di Memali, nama waris Assyahid Ibrahim Libya muncul kembali.

Cikgu Non.. memberitahu, Islah kini menjadi mudir di sebuah tahfiz dekat Kubu Gajah, Sg Buloh.”]

Mengapa penulis tersebut  yang kononnya pernah menerbitkan beberapa bukunya mengenai pengalaman C.N di Afghanistan[pembongkar pekong PAS di Memali] ini, tidak mengulas  kedudukkan sebenar isu penyelewengan tabung Memali samada benar atau Fitnah JAHAD penulisnya saja untuk rakyat mengetahui cerita sebenar?..

Adakah pendedahan C.N di Afghanistan dalam buku tersebut tidak benar dan semuanya fitnah semata2,seperti tuduhan yang dilemparkan oleh PAS  keatas   Blogger2 Pro UMNO yang kononnya banyak manabur fitnah seperti Blogger sahabat GMC, GOMO? ….

Dan apakah hari ini C.N Afghan sudah setaraf Blogger PAPA GOMO dimana segala pendedahannya dianggap oleh sekutu kapiaq harbi hanya fitnah jahat yang direka cipta untuk memburukan sekutu mereka termasuk PAS?

Akhirnya  PAS mengambil pendekatan segala-segala pendedahan C.N Afghan dalam buku tersebut tidak perlu PAS adili atau bukti kebenarannya…apakah cukup  sekadar PAS mengambil pendekatan  mudah untuk melindungi kemungkaran pemimpin mereka hari ini dengan melarang buku tersebut dijual???... !!

“Pemuda PAS larang jual buku Memali”…?????

PAS mungkin berjaya menghalang…tapi gagal menghilangkan bau bangkai didalamnya yang sudah mulai menerjah masuk kesetiap lubang hidung rakyat yang benar2 mau mencari kebenaran…bukan semata2 untuk memburu kuasa bersama DAP !!

Kesimpulannya ..Nafi, Nafi Saja dan larang atau halang  Tak Cukup untuk pemimpin PAS/PR  membukti kebenaran  sekadar berselindung disebalik hukum dan fatwa ,setaraf isu ramas tetek- khalifah LGE nafi !!









Komentar :

ada 0 comments ke “C.N Afghanistan..SETARAF PAPA GOMO?? Kah..kah..kahh..”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.