Tuesday, October 25, 2011

PAS - SEMAKIN HARI SEMAKIN CELARU DAN HARUBIRU...!!! kah..kah..kahh


PAS sanggup pula menyertai perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) yang dipengerusikan oleh Datuk S. Ambiga, individu yang menyokong tuntutan Suruhanjaya Antara Agama (IFC) semata-mata demi kepentingan politik mereka.


"Apabila Himpun diadakan, apakah pendirian Pas? Apabila ada cadangan Akta Murtad perlu diwujudkan, apakah pendirian Pas?

"Tetapi, apabila perhimpunan haram Bersih diadakan, Pas menyokong dengan penuh semangat. Di manakah pendirian dan perjuangan Pas untuk membela Islam?

"Hala tuju parti tersebut semakin celaru, kabur dan saya percaya pemimpin-pemimpinnya juga kini keliru dengan perjuangan sendiri," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.


KUALA LUMPUR 24 Okt. - Hala tuju perjuangan Pas dilihat semakin kabur dan bercelaru apabila parti tersebut sanggup mengorbankan akidah semata-mata untuk tujuan politik.

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

LIMKITSIANG BAPA SEGALA BABI, LIMGUANENG ANAK2 BABI,YB DAPig SEMUA BABI, PARTI DAPig ADALAH PARTI BABI....SIAPA BERSEKONGKOL ADALAH BABI!!!! TETAP HARAM WALAU DIPUJA MCM KHALIPAH!!!

gerakan menang lebih kurang DAPig jugak... Melayu Penang tak kemana... terus tersepit sampai perai... UNDI GERAKAN, 2 X 5 Undi DAPig...Melayu harus bijak dalam berpolitik!!!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.