Monday, October 17, 2011

DATUK NAJIB TOLAK CALUN UMNO/BN ??? .!!! Kah..kah..kah..


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini memberi mesej yang cukup jelas kepada ahli serta pemim pin-pemimpin Barisan Nasional (BN) di semua peringkat supaya tidak mensabotaj calon parti pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) akan datang….

Kah..kah..kahhhh

Kata Datuk Najib lagi baru2 ni..dia juga nak calun yang mampu menang UMNO/BN,bukan mampu memenangkan PAS atau pakatan Rakyat.

Kah..kah..kahhhh

Hari ini ramai bakal2 calun UMNO/BN yang mampu memrnangkan PAS dan PR khususnya di Kedah..!!

Kah..kah...kahhh


“…kalau PAS/PR letak calon mereka berkelulusan Ijazah, masakan kita nak sabungkan dalam PRU13 dengan calon yang lulus SRP? Atau yang pernah bakar bendera dan sabotaj kita,atau yang memunggong?? Cukup lah yang memunggong tu kekal dalam PR menjadi penasihat PAS…..

Kah..kah…kahhh..

Jadi sapa pun yg terpilih dalam PRU13 ini samada bukan dari Ketua2 Bahagian jadi janganlah dok sabotaj Calon2 yang mampu memenangkan UMNO/BN kali nei…cukup2lah buat kerja buta perut tu dulu2 tu tak cuku2 lagi ka dengan kekayaan yg dok ada la nei…!!

Kah..kah…kahhhhh

Pada calon2 yg bukan terdiri dari ketua2 bahagian yg sedang bermimpi indah kata Datuk Najib lagi jangan risau habuannya tetap ada….Cuma jgn dok buat kerja2 sabotaj Parti sendiri..

Calon yg dikehendaki Datuk Najib kali ini..bkn saja yang terpelajar tetapi mendapat sokongan dari rakyat,kalau duit belambak pun rakyat tak kenai….kata Datuk Najib !! minta ampun banyak2 teruslah dengan status ketua bahagian tu….

Kah..kah…kahhh

Jadi pada ketua2 Bahagian UMNO khususnya di Kedah harus besedia dengan situasi tak terpilih sebagai calon dalam PRU13 ini.

Datuk Najib bukan orang yg suka mungkir janji …apa yang dikata tetap di kota,kata datuk Mazlan orang kuat Felda…

Betoi atau tidak kita sama2 tunggu keputusan Datuk Najib ya atau tidak???


“Tegas Perdana Menteri, situasi itu kerap berlaku kepada bekas wa kil rakyat atau mereka yang dise but-sebut menjadi calon tetapi tidak dipilih sebagai calon BN pada pi lihan raya tersebut”.

….supaya yang tak terpilih nanti tidak mensabotaj calon parti pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) akan datang….


Komentar :

ada 2 comments ke “DATUK NAJIB TOLAK CALUN UMNO/BN ??? .!!! Kah..kah..kah..”
Anonymous said...
pada hari 

kah kah kah : Di Padang Serai ramai yg sabotaj masa PRU 12 dulu cuba nak jadi hero dan buat-buat baik konon.Rakyat tahu sapa kaki sobotaj dulu.Kepala segala sabotaj telah terima bala kerana perbuatan sendiri.

Anonymous said...
pada hari 

....YA KA? sapa kaki sabotaj yg bakar bendera atau yg sokong gobala.??

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.