Saturday, October 22, 2011

Subhanallah !!! ANWAR DAN BEBERAPA PEMIMPIN PAS JUGA TURUT SERTA !!!


Sebelum korang tengok gambar ANWAR DAN BEBERAPA PEMIMPIN PAS  YANG  TURUT SERTA !!! diakhir entry ini nanti.....

Terlebih dahulu  mai kita saksi dulu perkembangan terkini Pemimpin2 Islam yang turut serta dalam perhimpunan Sejuta Umat siapa diantara pemimpin Islam yang hadzir, diantara nya Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria, Exco Kerajaan Negeri Selangor, Datuk Dr Hasan Ali, Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali dan bekas Menteri Besar Perlis, Datuk Seri Shahidan Kassim.

Kehadiran Datuk Dr Hasan Ali menyertai Perhimpunan Sejuta Umat. [anti-murtad di Shah Alam…memberi satu tamparan yang MAHA hebat pada seluruh pemimpin2 PAS yang lain, yg kononnya selama ini merekalah juara ber Demontrasi Jalanan kononnya memperjuangkan keadilan dan mempertahan hukum-hukum Allah swt bersama-sama sekutu mereka DAP hari ini.

Isu Hudud yang dibangkitkan oleh PAS disaat2 UMNO tersepit dengan kurang majoriti ,telah membuka ruang yang cukup selesa pada sekutu kapiaq harbi [PAS]untuk menuduh UMNO menolak Islam dan hukum..seterusnya memberi peluang PAS mengkafirkan UMNO dengan alasan menolak HUDUD PAS bersama sekutu mereka DAP hari ini..

Perhimpunan Sejuta Umat. [anti-murtad di Shah Alam] PAS dijadikan alasan POLITIK, bagi mengelak perpecahan PAS dan DAP disaat2 menjelang PRU13.

Pengalaman PAS bersama BA sebelum ini telah membuktikan “Isu negara Islam dan perlaksanaan hudud dan syariahlah telah menjadi “PUNCA” perpecahan BA dahulu,” kini Perhimpunan Sejuta Umat anti murtad,PAS tidak sesekali mau pisang berbuah kedua kalinya dengan penyertaan mereka !!

Jika dulu Isu Hudud…kini melalui Isu murtad melalui Perhimpunan Sejuta Umat PAS tidak sesekali akan mengikut serta ..cukuplah “Isu negara Islam dan perlaksanaan hudud sebelum ini  telah memakan diri…lebih2 lagi dalam mempertahankan isu aqidah , PAS bagai menepuk air didulang diatas perilaku pemimpin PAS sebelum ini yang menimbulkan kontravesi seperti yang akan dipaparkan diakhir entry ini tindakkan pemimpin mereka …subahanallah !!

Hukumnya? Hanya Dato' Mufti Kedah saja dapat menjelaskan …kerana dalam hal berkaitan dengan orang islam yang mengambil bahagian dalam upacara keagamaan lain2 ,diwaktu dan saat2 ulama2 Politik PAS tidak mampu bersuara lagi....

…..Allahuakbar !!










Diakhir entry.. ini seluruh umat Islam dapat menyaksi sendiri dimana letaknya aqidah umat islam akhir2 ini bilamana peminpin PAS/PKR yang sanggup mengadai aqidah menghadiri upaca kematian Teo….Inilah diantara usaha usaha PAS untuk mewujudkan keharmonian hubungan antara agama …berbanding Perhimpunan Sejuta Umat. [anti-murtad di Shah Alam…yang tidak membantu mewujudkan keharmonian hubungan antara agama dan kaum di negara ini,mengikut pandangan ulama Politik PAS!!

Subhanallah !!











Persoalannya SIAPA KAH yang bertangung jawab hari ini? PAS yang ingin memelihara keharmonian hubungan antara agama dan kaum di negara ini??? atau Perhimpunan 1juta Umat- Anti murtad yang sedang mengancam umat islam akhir2 ini?

Wassallam.apbs.

Komentar :

ada 0 comments ke “Subhanallah !!! ANWAR DAN BEBERAPA PEMIMPIN PAS JUGA TURUT SERTA !!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.