Saturday, March 2, 2013

Lepas songlap duit tabung Memali...PAS rembat pula duit Zakat!! kah..kah..kah..kahh



Begitulah amalan lebai-lebai kera yang berkopiah 24jam satu hari.

BETAPA DAHSYAT, JAHAT DAN TAMAKNYA PEMIMPIN PAS BILA BERKUASA, MENGGUNAKAN KUASA YANG ADA SEKALIPUN MEMBABITKAN WANG ZAKAT DIGUNAKAN UNTUK KELUARGA SENDIRI, TERMASUK ANAK.



Kadang-kadang kita rasa tidak masuk akal, pemimpin Pas sanggup buat kerja celaka bila diberi amanah....Read more

Komentar :

ada 2 comments ke “Lepas songlap duit tabung Memali...PAS rembat pula duit Zakat!! kah..kah..kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

CN Afghani yg buka pekung isu tabung Memali dan Amanat Hadi bukanlah org atau ahli UMNO... diA adalah penyokong dan ahli seumur hidup PAS adanya. Betul atau tak pekung yg dibuka oleh manusia yg hanya guru sekolah rendah yg mengajar ABC, yg pasti Hudud dah tidak diperjuangkan lagi oleh PAS. Hudud telah tiada dalam Manifesto PR yg terbaru untuk PRU13 nanti. Yang bermati-matian untuk menegakkan Hudud sehingga UMNO dicerca, Dimaki, dihina, difitnah dan sebagainya, kini PAS bersetuju untuk tidak bersetuju pasal Hudud pulak. Maka Ulama-ulama PAS yg begitu lantang nak menegakkan Hudud di negara ini bagaikan Ular di dalam semak yg diam menyembunyikan diri sehingga bagaikan Ulama-ulama Bisu adanya.

Afghanistan Warrior said...
pada hari 

Ana amat kenai dgn cikgu non insan revers otak isa n kesan asap c4 kabul...melalut...pi le report (sprm...polis jenayah... n umno) duit tabung....atau pi tanya bang chop...n anak2 cucu mamali....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.