Saturday, January 2, 2010

2010 SECAWAN TUBA DIKONGSI BERSAMA!





Sempena menyambut tahun baru 2010 Moga-Moga rakan-rakan Blogger tidak di CILAKO !! lagi. Amin

Dan harapan GMC juga di tahun baru ini puak-puak kapiaq harbi (PAS) merenung kembali sejarah Silam perjuangan mereka selama ini.

Peristiwa memali perlu direnung dan ditenung kembali kemana arah dan perjuangan sekutu kapiaq harbi hari ini.

Begitu juga dengan pandangan penyokong dan pemimpin puak-puak kapiaq harbi(PAS) itu sendiri hari ini..

lihatlah bertapa jauhnya perbezaan pandangan mereka hari ini dengan inti pati amanat “DAJAL” ciptaan Hadi dan hukum dari Dewan Ulama ciptaan mereka sendiri selama ini.

“Kalau nak pilih pemimpin, pilihlah pemimpin dari kumpulan paksi Islam, atau kumpulan yang berPAKATAN (pakatan dengan kumpulan bukan paksi Islam adalah cuma dari segi taktik dan strategi bukan matlamat) dengan parti Islam”

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Dan hari ini bukan saja PAS berkongsi kuasa tapi sanggup berkongsi menggunakan perkataan "ALLAH".

Mana Suara juara GILA GLAMOUR YB Kulim dalam hal ini?

Semuanya bertindak syitan bisu yang kemaruk mencari Glamour!!!

sebelum diberi kuasa berkokok menyalak kononnya dialah panglima Melayu Islam yang berani besuara…..inilah pemimpin putar belit yang puak dan suku sakat PAS ada!!!!

Siapa pencetus segala isu ini…..????!!!

Yang Buta Perut saja tercangak mencari sudut mana…!!!

Dan akhirnya renunglah kenyataan-demi kenyatan yang telah dikeluarkan selama ini oleh pemegang kunci syurga dan pencipta amanat “DAJAL” mereka..Dimana duduk dan logiknya kebenaran prinsip perjuangan Sekutu kapiaq Harbi (PAS) hari ini berbanding sebelum kehadiran Anwar menjuari pemimpin PAS hari ini.

Abim.. Anwar punah dan lingkupkan setelah melangkah kakinya kedalam UMNO, dalam masa yang sama kejahilan PAS dijadikan dana mempopularkan dirinya sebagai jaguh UMNO memperlekehkan perjuangan sahabat-sahabatnya didalam PAS.Kelantangan dan keceluparannya tanpa sempadan bersama UMNO menghentam PAS terbukti Allah swt telah melongkangkan dirinya hari ini.

Tapi Anwar masih Anwar Ibrahim yang lama dulu walaupun wadah perjuangannya jauh terpesong dan memesongkan arah perjuangan asal anak kelahiran To;Kun Bukit Mertajam yang berdarah kelahiran Melayu “UMNO” tulin hari ini, dalam usia yang sudah menjagkau zaman mudanya,Anwar dihanyutkan oleh maruah yang dicemari hingga ia tersadai dan terkapai-kapai untuk melindungi realiti sebenar dirinya.

PAS yang sedang lemas dalam kubang politik jahilnya selama ini dengan agenda gila kuasa pangkat dan harta sama-sama menyangak kesempatan sewaktu Anwar tersepit dan terkapit dengan isu liwatnya yang kian hampir menjemputnya sekali lagi untuk mengkhatamkan Bible Islam libralnya disana.Insyaallah !!

Lupakah PAS siapa Anwar?? Seperti PAS melupai siapa DAP hari ini?

Anwar bukan budak hingusan berketayab hijau didikkan PAS,Anwar bukan lebai-lebai kampung yang didik dengan sepotong dua ayat suci untuk berkokok dipentas politik kampung untuk menipu bangsa sendiri.

Dan Anwar bukannya ust-ust tajaan PAS yang ditabalkan oleh penyokong-penyokong jahil yang taksub pada ketayab dan serban!,dan Anwar bukan regu Politik yang setaraf pemimpin PAS yang di didik berkitabkan tabloit hARAKah yang seolah-olah itulah Bible,dajjal Politik pemimpin mereka yang telus dan lurus tetapi rencong didalam…

Sedarkah PAS serta jaguh-jaguh politik maki hamun mereka hari ini hanya setaraf budak suruhan yang layak untuk mengkivikan kasut Anwar saja.Dan ust-ust yang mengasah bakatnya dipentas-pentas politik kampung berkokok dan menyalak hanya sekadar menjadi tukang menyediakan air meneral untuk melembabkan kerongkong Anwar sewaktu Anwar berhujah dan ternganga penyokong menelannya?

Manakala Ulama-ulama PAS pula hanyalah sekadar ust-ust kampung yang layak mengajar alif ba ta pada cucunya saja dan bukan layak menjadi penasihatnya…siapa mereka? Ilmu politik apa yang mereka ada? Sekadar ditabal oleh suku sakat dalam politik mereka untuk membezakan ulama mee goreng dan mee rebus saja!!! Itu bukan layaknya untuk menasihati manusia yang bernama Anwar…Begitu jua dengan tukang-tukang kepo dalam politik PAS hari ini hanyalah ulam politik Anwar saja.

Dan berduyun-duyun penyokong penyokong hanya sekadar kemucut padang yang mudah melekat dan bertaut kukuh pada sarung kakinya yang hapak saja.

Pendek kata PAS pada Anwar tidak lebih dari secawan tuba untuk mencukupkan segelas susu untuk disajikan pada seluruh bangsa melayu yang mudah diperlembukan!!

Sedarkah PAS hari ini mereka sudah berada didalam segelas perjuangan yang Maha Thaghut bersama DAP yang telah diadun oleh Anwar hari ini?

Lihat kejayaan dan kelicikkan Anwar mengasuh kemucut-kemutcut padang PAS ini berhujah menghalal cara pemimpin mereka yang sudah tersesat dalam arus liwat !!

“Kalau nak pilih pemimpin, pilihlah pemimpin dari kumpulan paksi Islam, atau kumpulan yang berPAKATAN (pakatan dengan kumpulan bukan paksi Islam adalah cuma dari segi taktik dan strategi bukan matlamat) dengan parti Islam”- Pendapat dari kemucut padang yang melekat pada sarung kakinya Anwar hari ini.

Seterusnya Anwar juga berjaya melembukan dan membutakan mata pemimpin PAS dalam soal hukum ini.Peristiwa memali tidak perlu berulang lagi untuk menafikan hukum ini….lihat bertapa “BIJAK” nya Anwar memperlembukan puak-puak kapiaq harbi ini.

Tanpa laungan takbir dari mujahidin PAS yang sanggup bangun dan mentaqbir!! mempertahankan hukum ini…seperti beraninya Arwah Ust Ibrahim Mahmood berhadapan peristiwa Memali (al-Fatihah)…inilah bukti bertapa retoriknya pemimpin parti kapiaq harbi (PAS) hari ini….

Tidak hairanlah Anwar jika pernah mencabar mujahidin-mujahidin politik kapiaq harbi ini satu sama dulu….untuk mereka buktikan gema takbir mereka di bumi Palestian dan semenanjung Gaza!!

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Apakah berkerjasama dengan kumpulan yang bukan berpaksikan Islam (DAP) hari ini ,PAS cuma berkongsi dari segi taktik dan strategi bukan matlamat)

Apakah dalam segelas susu bercampur tuba PAS mampu mengasingnya???

Apakah DAP terlalu bangang seperti pemimpin PAS hari ini yang sanggup hilangkan identiti bangsa dan keturunannya dan sanggup pula menepikan hukum Allah ta’ala dan maruah agamanya demi satu pakatan untuk meruntuhkan perpaduan bangsa.

Apakah DAP tidak mempunyai matlamat perjuangan untuk bangsanya tersendiri?Sedarkah pemimpin PAS hari ini mereka sendiri sudah tidak ada identiti berbangsa lagi?Bukan sekadar patuh dan tunduk tersembam di kaki DAP…tetapi PAS sudah mencium dan menjilat tapak kaki DAP………….

Akhirnya menipu bangsa diatas sikap bahlolnya pemimpin mereka dengan kenyataan sumbang ini…..

"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Matlamat apa lagi yang PAS masih ingin perjuangkan hari ini. Matlamat menipu? memutar belit? menjadikan seluruh penyokong-penyokong atau puak-puak mereka talibarut mengkianati perjuangan bangsa dibumi sendiri?

Tahun 2010 terbukti perjuangan PAS sudah mencapai tahab Politik bangang tanpa sempadan setelah berjaya menghilangkan sekali hak bangsanya sendiri dan melenyapkan retorik perjuangan mereka selama ini untuk menegak hukum Allah ta’ala….akhirnya 2010 terserlahlah wajah haiwan mereka yang mempersendakankan hukum Allah ta’ala selama ini.

Hari ini tahun 2010 PAS BUKAN lagi sebuah parti politik orang melayu Islam tapi PAS ada sebuah parti Libral puak-puak melayu yang terdapat didalamnya berbagai bangsa dan agama memperjuangkan Islam liberal di Malaysia.

Secawan tuba dikongsi bersama tidak mengubah warna aslinya tetapi ia adalah racun pada bangsa dan merasak kesucian agamanya!


Syabas !! dan Tahniah diatas kejayaan Anwar melalui Projek pembodohan puak-puak melayu kapiaq harbi yang tuduk pada DAP menipu bangsa sendiri.

Pemimpin Islam yang berfikir tidak akan tunduk kepada sesipa kecuali Allah swt dan fikrahnya yang rasional.

Apakah pemimpin PAS hari ini tergulung dalam pemimpin yang befikir atau sekadar menjadi pak turut dan taksub dengan metos pemimpin mereka?

Allahuakbar !!

Komentar :

ada 3 comments ke “2010 SECAWAN TUBA DIKONGSI BERSAMA!”
pis said...
pada hari 

penulis saya cadang saudara email artikel saudara terus ke tok guru nik aziz semoga terbuka hidayah keatasnya

Anonymous said...
pada hari 

SALAM.
Terima Kasih diatas cadangan Bro Pis.

Sebenarnya teguran sebelum pendedahan telah dibuat untuk pemimpin mereka tp sayangnya semua yang GMC bertemu hanya kayu !! mereka bukan penyokong kaki lima tetapi diantaranya pemimpin mereka!

Hari ini GMC tdk mengharap untuk membuka minda tok Guru mereka tetapi cukup sekadar dapat menyedar adik2 serta sahabat kita.Terutama bangsa kita "Melayu"

Yang sudah menjadi kayu biar mereka keras terpacak reput disitu.

Tiada kuasa dan kudrat kita untuk menghidupkan kembali minda mereka yang sudah mati.

Terima Kasih sekali lagi diatas saranan Bro Pis!

Wassallam.

Unknown said...
pada hari 

Salam...

Masih terniang-niang kat telinga aku...Dibawah Pokok Kabu,sebelah rumah Ad Jawa sg seluang atas,depan rumah besaq berantu,lani simpang taman makmur.Usta MatSabu yang mengelarkan Anwar Uztaz UMNO al juburi....Mat Sabu yang mula korek Anwar...TAPI la ni PUAK PAS sg seluang,Ustad Jalil,Tan Cengkoi aka GABAN dah lupa segalanya..
dulu masa BN perintah,cuma kedai Nya Engki tepi kedai Ah soon yang Jual Nombot....LANI ada dekay sepuluh kedai.....JUDI di paya tok arih berleluasa,,,,pie ayam dah slow sikit..pak cik wahab masih terlena...MASJID SG SELUANG penuh dengan POSTER PAS.....
Pak SU Ucop terkapai kapai nak memajukan kpg...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.