Friday, January 29, 2010

ZUL NORDIN TIDAK PERLU BERKOKOK LAGI !!

SEPAKAT PEMIMPIN PKR DAN PAS KULIM BANDAR BAHRU TOLAK ZUL NORDIN YB GILA GLAMOUR !!
Nah ! apa yang Zul Nodin tunggu lagi…kata dua dari sekutu kapiaq harbi sudah sepakat agar dia meletak jawatan !



Dengan Alasan dari sekutu sendiri :

a) Terlalu banyak masalah yang ditimbulkan.Pengundi cina di kawasan ini anggap beliau tidak diperlukan lagi.Say sokong Zulkifli letak jawatan.Itu lebih baik dari lompat parti kerana orang akan lebih marah jika beliau buat begitu(lompat parti)”- Pemangku Ketua cabang PKR Kulim Bandar Bahru,Lim Soo Nee.

b) Kalau Beliau berani,letak jawatan Ahli Parlimen,PKR perlu kembalikan kepercayaan rakyat.Kami menyesal kerana Sokong Zulkifli bertanding pilihan Raya Umum lalu.Kami mahu beliau lepaskan jawatan dengan Segera” Naib Ketua Cabang Kulim Bandar Bahru,Md Kasa Hussein.

c) Pengundi India Kulim Bandar Bahru kecewa dan menolak Zulkifli sebagai Ahli Parlimen.Apa yang beliau pernah lakukan untuk pembanggunan rakyat disini?Yang kita boleh lihat,beliau asyik bergaduh dengan dengan pemimpin lain sedangkan kawasan sendiri diabaikan.Say meminta beliau meletak jawatan segera dan jangan tunggu hingga pilihan raya umum._ Ketua AMK Kulim Bandar Bahru,Arimacelvan Maniam.


Inilah retoriknya parti yang kononnya berjuang untuk menegak keadilan dan kebebasan bersuara….”Islam demokrasi” andainya pemimpin sendiri bersuara demi kebaikkan parti mendapat tentangan yang luar biasa….bagaimana mungkin rakyat atau penyokong sendiri mampu bersuara mengkritik pemimpin mereka?

Pada Zul Nordi seandainya ia benar-benar memperjuangkan Islam tinggalkan perjuangan yang banyak menipu dan memutar belit rakyat selama ini.

Rakyat juga sudah lama merasa ditipu dan diputar belit oleh pemimpin mereka terutama PAS yang selama ini mengkafirkan bangsa dan akhirnya memilih DAP sebagai sekutu mereka memerintah Negeri.




Suara dari penyokong-penyokong kapiaq harbi sudah sebulat suara tidak menolak khidmatnya….

Mungkin lebih rakyat diluar sini masih ramai memerlukan khidmatnya seandainya Zul Nordin benar-benar berjuang kerana Allah swt !

Tetapi seandainya untuk meraih publisiti murahan…eloklah Zul Nordin letak saja jawatan seperti saranan mereka…Biar kali ini Rakyat yang membuat perhitungan dengan sekutu-sekutu kapiaq harbi ini….

Adakah suara makal Sakthi masih bergema seperti dulu….

Dan benarkah rakyat Kulim Bandar Baharu masih menaruh harapan pada parti kapiaq harbi lagi..

Biar rakyat menjadi penentu dalam percaturan pilihan raya kecil kali ini…..tapi bukan suara retorik pengampu dan penjilat kapiaq harbi ini berkokok mengeji pemimpin sendiri !!

Benarkan dengan pegantungan Khalid Samad satu keputusan yang tepat atau ia adalah retorik untuk mengaburi mata rakyat!

Inilah putar belitnya parti sekutu kapiaq harbi hari ini.

Apa pun yang pasti Zul Nordin tidak akan berganjak dari parti sekutu kapiaq harbi ini..!!ia hanya satu sandiwara Raja lawak !!

Komentar :

ada 2 comments ke “ZUL NORDIN TIDAK PERLU BERKOKOK LAGI !!”
Unknown said...
pada hari 

Salam,

Bro.....
aku ada kat kulim,balik kampung tengok PKR dok kelentong org Kulim.....YB Zul....dok main tarik tali apa lagi..tok sah dok tunggu org pecat..blah la saja...

Hari ini Kat Ipoh ada Perjumpaan Blogger..hang tak pi ka..?TM ada jemput aku....semalam UMNO PERAK call minta pengesahan tempat...tapi aku punya bil air dah lama tertunggak...so kena buat yg wajib dulu la...

Kalau hang pi...Kim salam aku kat depa semua

Anonymous said...
pada hari 

Insyaallah !!

salam buat ayah !! moga2 disihat.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.