Sunday, January 24, 2010

KEADILAN APA LAGI YANG ANWAR DAN PAS CARI..?? TIDAK CUKUPKAH DENGAN MENIPU BANGSA SELAMA INI??

Lagi kaitan Anwar-Azmin dipersoal
Oleh Saiful Haizan Hasam
saiful.hasam@utusan.com.my

KUALA LUMPUR 23 Jan. - Isu 'hubungan istimewa' antara Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Naib Presiden parti itu, Azmin Ali sekali lagi dipersoalkan kerana ia semakin menjadi- jadi….


"Namun dalam isu tuduhan meliwat bekas pembantunya, Anwar kita lihat banyak berdalih, kini sibuk pula mahu kesnya dibicarakan mengikut undang-undang syariah supaya empat saksi dikemukakan” http://www.utusan.com.my/utusan/info.



Adil kah isu khalwat yang dibicarakan selama ini tanpa mengikut undang-undang syariah supaya empat saksi dikemukakan”

Bagaimana dengan mereka yang telah dituduh dan disabitkan dengan kesalahan yang telah menjalani hukuman…….tanpa pendawanya mengemukakan empat saksi…adilkah pembicaraan terhadap mereka?!!

Adakah kerana mereka rakyat biasa bukan Jerung bertaraf “Mantan” yang mampu melembukan seluruh bangsa…?

Apa istimewanya Anwar dengan puak-puak yang dituduh berkhalwat selama ini tanpa mengemukakan empat orang saksi…??

Mengapa tidak ada bangkai-bangkai yang sanggup bangkit berdemontrasi menuntut keadilan untuk mereka yang dituduh berkhalwat tetapi gagal kemukakan empat orang saksi…….
Adakah mereka tidak berhak menuntut empat orang saksi dikemukakan..sekadar cukup dengan bukti “tuala lembap, toto , selimut serta TILAM menjadi saksi?


Apa istimewanya kes liwat Anwar hari ini…yang mangsanya tampil mengakuinya sendiri…bukan setakat empat sangsi yang perlu tampil menjadi saksi yang belum tentu layak menuhi syarat mengikut tuntutan yang Islam kehendaki ….tetapi tuan empunya juboq itu sendiri !!

Pelakuan liwat tersebut pula bukan belaku ditaman bunga atau ditepi tanga bangunan lama…atau di belukar depan rumah bangsa….tetapi !
“Azlan mendakwa dia telah menemani Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam tiga kunjungan ke luar negeri tahun ini.

Dia menemani Anwar ke Hong Kong awal bulan Mei lalu, Bangkok pada hujung bulan yang sama, dan ke Singapura pada 16 hingga 18 Jun.

Tidak cukupkah dengan pengakuan mangsa liwat ini bersantai menemani al-juburi ke luar negeri selama ini..??

Tidak cukup Lagi dengan aksi-aksi Anwar yang bermain api…selama ini!!

Butakah penjilat dan seluruh pengampu serta seluruh hyena yang sedang menyangak kesempatan untuk memburu kuasa disebalik retorik mencari keadilan mengemis simpati bangsa…disebalik hukum Allah ta’ala...



Tidak cukup adilkah jika…barang-barang ini menjadi saksi…. “tuala lembap, toto & selimut yang di’sembunyikan ketika tangkapan khalwat Norman Hakim-Memey Suhaiza”
Sengaja OHBULAN! letakkan keratan akhbar tabloid Perdana yang membuat liputan lanjut berkenaan bahan bukti mirip kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim suatu masa dahulu: http://www.ohbulan.com

Adakah pembicaraan kes-kes khalwat selama ini …dihadiri empat orang saksi dengan mengusung tertuduh, terpacak berdiri bagai kayu mati menjadi saksi bersaksikan lapan biji mata itu sendiri??

Yang mudah mencari saksi dengan empat/lebih orang menyaksi hari ini.... hanya waktu anjing yang berkongsi betina beraksi!! mungkin lebih mudahlah untuk mencari saksi seramai mana yang Anwar kehendaki !!

Mengapa Kes Liwat Anwar terlalu istimewa…hingga ada pihak terpaksa tunduk dan bangkit menuntut keadilan untuknya hingga tunduk pada peliwat menuntut empat saksi dikemukakan” padanya !!!



Bagaimana pula dengan sikap kurang ajar ini….berbanding kes liwat yang menuntut empat saksi !!!!!

“Dah mampos buat cara mampos la. Boleh plak simpan mayat nak tunggu Dato Bendahara balik dari shopping. Boleh meeting isytihar sedang terlentang. Pada hal dah mampos pagi tadi.
Pergi mampos sama lu. bodoh punya kerajaan spesis stupid:...”

blog http://adukataruna.blogspot.

:Sultan Johor mangkat
http://www.utusan.com.my/utusan
Jan 22, 10 11:39pm

Sultan Johor Sultan Iskandar Ibni Almarhum Sultan Ismail, 77, mangkat malam ini selepas memerintah Johor hampir tiga dekad…”

Baginda mangkat pada pukul 7.15 malam di Hospital Pakar Puteri di sini selepas
dimasukkan ke hospital itu hari ini kerana gering.”

Bahasa mununjukan bangsa dan spesis pemimpinnya….apakah nasib nya patut menerima padah setimpal dengan bunga bahasanya?

Adakah tuan empunya diri tersebut bukan dikalangan spesis penyokong mereka…
Atau isu maki hamun Jenazah almarhum Baginda Sultan Johor tersebut.... masih UMNO lagi kah yang menajanya untuk meburukan pemimpin mereka!!

Sama-sama kita tunggu putaq belit dan aksi dari pemimpin mereka!!!

Komentar :

ada 2 comments ke “KEADILAN APA LAGI YANG ANWAR DAN PAS CARI..?? TIDAK CUKUPKAH DENGAN MENIPU BANGSA SELAMA INI??”
Anonymous said...
pada hari 

Helah mahkamah sivil tak boleh nak cari lagi. Jadi guna mahkamah syariah pulak untuk kemukakan 4 orang saksi. Manalah nak cari saksi masa dia buat kerja denga Saiful. Tuhan saja yang tahu apa yang berlaku. Biarlah macam macam helah di cari tetapi kalau dah tertulis dalam kada dan kadar bersalah terima sajalah hukumnya. Dah ketentuan tuhan. Janganlah nak tuduh konspirasi kerajaan BN kerana Saiful itu adalah pengikut tegar DS begitu juga arwah ibunya. Sepatutnya Saiful dibimbing kerana dia anak yatim ketika itu. Tapi sebaliknya dia terjebak dalam dugaan hidup yang amat sukar dihadapi. Semoga Saiful boleh bertahan menghadapi tohmahan pengikut tegar DS.

Anonymous said...
pada hari 

SALAM.

Mungkin Khalwat berbeza dari LIWAT itu yang perlu kemukakan 4 orang saksi...kalau khalwat cukup dengan bukti berdua-duan walaupun saksi tak perlu tengok dengan mata sendiri depa tibai curi...
Tapi liwat saksi kena tengok dengan mata sendiri..tak cukup bukti dengan mangsa mengaku bagi juboq pada orang yang makan curi.

Yang makan curi pula tak berani pula nak bersumpah...lebih pecaya pada 4 orang saksi dari Quran dijunjung bersaksikan Allah swt sendiri.

Inilah bukti memang dia makan curi !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.