Wednesday, January 13, 2010

ULAMA BERTARAF KEPALA LUTUT- WAN JI WAN HUSSIN.

“BANGI: Mana-mana umat Islam yang menyokong keputusan Mahkamah Tinggi membenarkan penggunaan kalimah ‘Allah’ dalam akhbar mingguan The Herald Catholic Weekly boleh membawa kepada kekufuran”

“Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Dr Haron Din berkata, menyokong kepada sesuatu perkara yang salah di sisi Islam juga secara tidak langsung boleh menyebabkan berlakunya kekufuran dan syirik” - Ust Haron Din.

“masalahnya sekarang,harun din pun dah berhujah macam UMNO..mengkafirkan org dengan penilaian kepala lutut…kepala lutut punya ulama”- Wan Ji Wan Hussin.



"Kewajipan kita lebih banyak menerang, bukan menyerang, sebab itu kita namakan lajnah penerangan, bukan penyerangan," Hadi Awang.



Bukan setakat penyokong dan pemimpin UMNo menjadi sasaran maki hamun sekutu kapiaq harbi hari ini.Tetapi ulama-ulama mereka sendiri jika dirasai kenyataan tersebut tidak menyebelahi Politik mereka para ulama sendiri dicerca dangan perkataan-perkatan dan gelaran-gelaran yang biadap!



Mungkin inilah kebenaran yang dimaksudkan oleh ulama PAS yang menimpa batang hidung puak-puak mereka sendiri bila berhujah isu kalimah allah tuduhan yang dilemparkan pada UMNO…."Ini punca sikap jahil terhadap agama Islam itu sendiri, jahil feqah dan jahil politik," Hadi Awang.
Sudah terang lagi bersuluh…selain Ust Harun Din ,ulama PAS yang mengkafir orang dengan penilaian kepala lutut…mereka adalah Hadi Awang dan Nik Aziz Nik mat.



Inilah katogeri ulama kepala lutut yang berada dalam PAS hari ini dan yang sedang memimpin kepala-kepala taik yang jahil terhadap agama Islam itu sendiri, jahil feqah dan jahil politik seperti yang diakui sendiri oleh pemimpin mereka sendiri!!



Tetapi seandainya musuh Islam itu sendiri yang lantang mencabar Islam tetapi masih menyokong politik Dajal mereka….ulama-ulama kepala lutut tersebut sanggup mengeluar kenyataan seperti ini untuk melindungi sekutu mereka hari ini.


>.
"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" -

Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Inilah aklak penyokong dan pemimpin ulama PAS hari ini cakap-cakap mereka tidak melambangkan keperibadian diri mereka sebenarnya.

Tidak malukah sikap mereka pada Allah swt? walaupun pada bangsa dan rakyat jelata mereka tidak mampu lagi berdusta dan berbohong!

Allahuakbar!!

Komentar :

ada 3 comments ke “ULAMA BERTARAF KEPALA LUTUT- WAN JI WAN HUSSIN.”
MK IV said...
pada hari 

jemputan program dialog bersama pemimpin,
sila emailkan nama penuh, no ic, nama blog dan no telefon ke darulehsantoday.blog@gmail.com dengan kadar segera untuk booking tempat duduk.

Anonymous said...
pada hari 

Salam.
Terima kasih diatas jemputan DET.Cuma terkilan sebab GMC berada diluar kawasan.Apa pun doa GMC moga-moga Program dailog berjaya dan memberi kesan yang baik.Insyaallah jika diizinkan allah di lain2 program GMC dapat bersama-sama rakan.Salam untuk penaja-GMC.

Wassallam.

Detguaq said...
pada hari 

Alama' PIS berkepala apa abang tanya?

Jawab saya berkepala taik yang dah kematu penyebab buasir....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.