Monday, January 25, 2010

ZUL NORDIN IBARAT AYAM JANTAN BERKOKOK PETANG..MEMBAWA PETANDA MALANG !!



Ini bab Ahli Parlimen PKR Indera Mahkota pula…

Masalah dengan Ahli Parlimen PKR Kulim Bandar Bharu,Kedah Zulkifli Nordin satu hal….kini timbul pula bab Ahli Parlimen PKR Indera Mahkota,Pahang Azan Ismail.Azam mengumumkan dalam sidang akhbar hari ini beliau letak jawatan sebagai Timbalan Pengerusi Dua PKR Pahang dan Pengerusi Biro Keahlian,

berkuatkuasa serta merta. Beliau membuat keputusan mengejut itu kerana kecewa dengan pentadbiran PKR negeri yang dipimpin oleh Datuk Fauzi Abdul Rahman- http://www.agendadaily.com



Lepas satu…satu pemimpin sekutu kapiaq harbi ini meninggalkan perjuangan yang penuh daramatic dan maha thanghut.Sewaktu YB Kulim yang gila Glamour sibuk berjuang meraih publisiti murahan.

Walaupun Zul Nordin terus berkokok tetapi hari tetap gelap..tiada tanda-tanda hari akan siang !

Jika diamati Zul Nordin ibarat Ayam jantan yang berkokok senja….mengikut fahaman kuno orang tua-tua ,sesekali ada juga guna dan munafaatnya dijadikan petanda.

Ayam berkokok senja ini membawa petanda Cilako! atau sial kononya… Walaupun ia bertentangan dengan fahaman ajaran agama itu sendiri …tetapi segelintir orang melayu luar bandar masih lagi berangapan ayam jantan berkokok senja sebagai satu petanda sial yang akan melanda.

Apa pun itu hanya tangapan biasa mereka…yang pasti, Allah lah penentu segala-gala baik buruknya.

Terbaru selepas Zul berkokok dan berdrama bersabung bersama Khalid Gereja akhirnya Ahli Parlimen Indera Mahkota pula yang meletak jawatan.


Sepatutnya Zul Nordinlah yang meninggalkan Parti yang penuh dengan onak dan duri itu.Mungkin Drama yang dipentaskan oleh Zul dan Khalid bau cabuk dan buruknya sudah dapat dihidu oleh sekutu sendiri bertapa murahnya drama yang dipentas kan oleh Zul dan Khalid kali ini.Untuk meralisasikan drama tersebut Zul melangkah membuat aduan Polis untuk menyakinkan kan lagi lakunan mereka…

Tetapi akhirnya yang dikejar tak dapat yang dikendong bertaburan… pekong dan cabuk terhidu jua.

Mungkin ada kebenarannya sialnya Ayam jantan berkokok senja yang membawa petanda buruk pada PKR dan PAS yang akan melalui zaman kehancurannya sedikit demi sedikit.

Dan tidak syak lagi inilah janji Allah pada perjuangan yang penuh tipu daya dan putaq belit.Membelakangkan hokum Allah ta’ala merosak agama seterusnya merosak persaudaraan bangsa.

Kerana mereka bukanlah dikalangan orang yang layak berjuang mendaulatkan hukum Allah ta’ala seperti yang pernah di tegaskan oleh allahyarham Ust Ibrahim Libya…..

Kereka mereka adalah dikalangan orang-orang masih kemaruk untuk berdamai dengan musuh-musuh Islam…..

”…..adakah orang-orang sedemikian rupa layak berjuang dijalan Allah”- Utz Ibrahim Mahmod.(al-Fatihah)

Memali dan amanat Hadi masih subur di ingatan.

Hukum Dewan ulama PAS masih kekal menjadi tunjang yang kukuh untuk menentang pertualang yang merosak perjuangan pertubuhan ulama...yang telah dipinda dan diisi dengan segala bangsa dan agama demi Politik Dajjal kapiaq Harbi !!

Allahuakbar Putar belitnya pemimpin PAS dan pencipta amanat Dajjal hari ini!

wassallam.apbs.

Komentar :

ada 3 comments ke “ZUL NORDIN IBARAT AYAM JANTAN BERKOKOK PETANG..MEMBAWA PETANDA MALANG !!”
Unknown said...
pada hari 

Salam.....

kalau ustaz Ibrahim Libya masih hidup,,,nik ajis naya

sepatbenua said...
pada hari 

salam APDS

Baguih la Suruh YB Zul balik mai jaga kut kulim ni.Suruh dia tengok sama YB gobala yg duk guna ayat quran dalam ceramah dia.

Detguaq said...
pada hari 

Kita kena selalu alert terhadap rancangan bon poltik berangkai B A B I!!!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.