Wednesday, January 27, 2010

JADI AHLI UMNO BARU DAPAT KERJA. ! JADI BARUA POLITIK MEREKA.......RAKYAT DAPAT APA ?!!

….TAPI JADI BARUA POLITIK PAS …BANGSA JADI MANGSA.....

Jadi ahli Umno baru dapat kerja?

Sofi Wahab
http://www.harakahdaily.net/
“Surat tawaran untuk bekerja di sebuah anak syarikat kerajaan negeri Melaka sudah diperolehi. Tetapi ada satu lagi syarat yang mesti dipenuhi ialah mereka mesti menjadi AHLI UMNO jika tidak surat tawaran itu akan ditarik balik” http://www.harakahdaily.net.

Begitu juga apa yang belaku pada Kerajaan PAS sekutu kapiaq harbi di KEDAH hari ini dibawah pemerintahan Azizan Razak dan EXCOnya yang lidah bertaraf “BIAWAK”…mereka bijak berbohong dan berdusta tanpa merasa malu dan silu walaupun kopiah putih di kepala.

Di Kedah pula …bukan sekadar bersyarat misti ahli mereka… jika tidak tawaran ditarik balik seperti yang UMNO lakukan di Negeri Melaka.

Tetapi mereka mengikut deria rasa pemimpin mareka..siapa rakyat yang datang berjumpa mereka.

Sikap haiwan tersebut lebih terserlah dengan kuasa yang ada ditangan mereka mmpu membuat keputusan apa saja....tanpa memikirkan natijah yang akan menimpa bangsa dengan sikap berdendamnya mereka pada politik bangsa...

Allahuakbar !!! inikah manusia yang dilontar Allah swt untuk memimpin sekelian bangsa yang sedang mentadbir di "Kedah Sejahtera" sedang mengepalai bangsa??!!


Dimanakah kemanusian mereka ?? menganiaya rakyat biasa yang bukan memusuhi mereka...??Tapi itulah sikap maha cabuk hati perut mereka yang berdendam pada politik bangsa, rakyat menjadi mangsa politik Dajjal mereka.

Belum cukup seratus hari mereka berkuasa masa untuk rakyat masih belum ada…mereka terlalu sibuk bagai hyena mengejar bangkai menghurung jamuan percuma meraikan kejayaan mereka dari penjilat dan pengampu mereka…

Bila menjangkau setengah tahun pula…mereka sibuk ke luar Negara..kononnya untuk mencari peluang yang ada untuk di hidang pada rakyat Kedah Sejahtera....rakyat terus menjadi anjing memburu khidmat mereka menanti masa selesa mereka untuk berbicara…

Akhirnya tomahan dajjal dilemparkan pada bangsa bertapa biadap dan kurang ajarnya segelintir pemimpin mereka melebili pemimpin UMNO yang ada.

Allahuakbar !! inikah sikap pemimpin ulama yang ada. Lebih sial dan celaka dari sikap UMNO di Melaka... sedang mentadbir “Kedah Sejahtera”


Jika di Melaka dSurat tawarannya ditolak oleh UMNO yang berkroni kononnya….

Di kedah Sejahtera pula dibawah kepimpinan ulama yang ada kelulusan untuk rakyat biasa di sepak kelongkang begitu saja…

Selain ratusan ribu ringgit dicurahkan oleh magsa secara sia-sia …….. tidak termasuk keringat dan masa yang dibuang begitu saja, seterusnya rakyat menjadi anjing memburu belas ihsan mereka…

Begitulah hebatnya Kedah Sejahtera dibawah kepimpinan ulama dan para Ustaz serta segelintir pemimpin yang memiliki ilmu agama yang tinggi tetapi berlidah setaraf biawak.Bijak menipu dan memutar belit fakta…didepan rakyat biasa…

Mereka seoalah-olah menganggap Kerajaan Kedah Hak Milik mak bapak Politik Dajal mereka.

Kuasa ditangan seolah-olah mereka beraja di mata dan bersultan di hati membuat sebarang prejudis terhadap rakyat sesuka hati mereka…Inilah biadap dan kurang hajarnya segelintir pemimpin mereka bila Allah swt memberi sedikit kuasa…sikap haiwan mula terserlah didepan mata bangsa…melebihi sikap kerajaan UMNO di Melaka.

…Inilah reality sikap segelintir kepimpinan ala ulama di kedah Sejahtera….

Hanya sekadar Indah khabar dari rupa…Pada yang mengalaminya mungkin dapat merasa pedihnya dari kita yang bercerita..

Kenyataan diHarakahdaily menggambarkan betapa busuknya perut mereka melebihi sikap UMNO yang ada…

Begitulah hebatnya “Kedah Sejahtera” yang ditadbir oleh para-para ulama dan ustaz politik sekutu kapiaq harbi hari ini.

Kerajaan Negeri dijadikan seolah-olah hak milik mak bapak Politik Dajal mereka.

Bukan setakat untuk bekerja mesti berdarah hijau sepekat air najis kolam pembentungan seperti depa !! …Tapi nada dan bau hamih ketiak dan hapak badan juga mesti serupa hapak dan cabuk hati perut pemimpin politik mereka.
FOTO 7
Bernafas dan hidup sudah semestinya mengikut cara dan gaya hidup penyokong-penyokong serta pemimpin kaki lima mereka…Tidak termasuk warna yang menjadi kebanggaan mereka sebaiknya gigi juga perlu dihijaukan agar seiras warna bendera politik Dajjal mereka.

Begitulah pekaknya (Bukan Peka) dan taksubnya pemimpin serta penyokong-penyokong mereka yang mampu menghidu hamih dan hapak ketiak-ketiak suku-suku sakat mereka melebihi bau UMNO yang menjadi musuh mereka.

Pada rakyat yang ingin mengemis simpati dari pemimpin mereka !!!!….lebih baik mengemis dari anjing kurap dijalan raya…

Inilah sikap segelintir pemimpin mereka yang lebih cilako ! melebihi pemimpin UMNO yang selalu mereka cerca...kononnya mengabai cara pemimpin Islam berkerja

Dari sikap-sikap tersebut ....siapa sebenarnya berciri-ciri pemimpin kapiaq harbi hari ini yang sanggup bermusuh dengan bangsa sendiri?

Allahuakbar beginilah dahsyatnya sikap segelintir mereka yang sukar kita percaya kerana tertipu dengan pakaian serta retorik dengan gaya ala ulama mereka ….

Tetapi hakikat inilah realitinya sikap kurang ajar segelintir mereka pada rakyat biasa apabila memiliki kuasa.!!

Bayangkan natijahnya serta padah yang ditanggung oleh mangsa kezaliman mereka dari sikap kurang ajar segelintir EXCO kerajaan Kedah Sejahtera” yang sedang dipimpin oleh manusia bertaraf ulama hari ini ….

Risiko dari ratusan ribu yang teraniaya begitu saja ..hanya akibat prejudis dan buruk sangka dari segelintir pemimpin sepsis dajjal mereka yang bertopengkan agama berdendam pada politik bangsa !!

Mereka pula bukan spesis manusia bertaraf kaki lima ….tetapi mereka adalah ahli agama pemimpin bangsa…inikah asas perjuangan Islam mereka... menganiaya rakyat biasa dengan prasangka buruk mereka??? Inikah cara Islam mengajar mereka?


Pada pemimpin, penyokong-penyokong serta pengampu-pengampu Politik Dajjal sekutu kapiaq harbi hari ini…renung-renunglah sikap haiwan yang juga masih dalam Politik dajjal kamu sendiri…

Kadang kala Cilako dan sialnya berkali ganda berbanding sikap pemimpin UMNO yang ada…!!

Harapan GMC jangan ada lagi anak bangsa terus menjadi mangsa politik dendam DAJJAL mereka yang bijak bermuka-muka dengan hukum Allah ta’alla menipu kita.

Akhir sekali pada mangsa politik Dajjal kapiaq harbi ini teruslah berdoa …dan berdoa….mungkin ada hikmah yang tersirat disebaliknya, dari perbuatan kianat mereka.Insyaallah ! ! !

Seperti apa yang disuarakan dalam Akbar Maha Thoghut oleh pemimpin mereka.....

“Jadi sebelum kita melakukan sesuatu perkara ingatlah .....insaflah .....marilah sama-sama kita takut kepada doa orang yang kena zalim!”-

http://www.harakahdaily.net (Akbar Maha Thoghut Abad ini)

wassallam.apbs

Komentar :

ada 5 comments ke “JADI AHLI UMNO BARU DAPAT KERJA. ! JADI BARUA POLITIK MEREKA.......RAKYAT DAPAT APA ?!!”
MctHeory said...
pada hari 

ALAA BRO!

PAS MEMANG MACAM TU!
SAKAI SEMACAM JA PUN.
PAS KEDAH SEJAHTERA, RAKYAT KEDAH SENGSARA!

shonzu said...
pada hari 

Perlukah kita percaya bulat2 apa yang ditulis oleh Haprak-daily???? Apa bukti yang mereka berkata demikian??? Ada scan dokumen yang menyatakan perlu menjadi ahli UMNO baru boleh dapat kerja???

Patutnya slogan agensi berita haprak tu berbunyi begini.... Tepat Dari Sumber FITNAH, barulah betul...

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Berita dari Haprak Daily maha Thoghut ni kalau depa siar berita depa bulat2...lebih busuk dari bangkai bewak lagi perangai puak-puak depa nei.

Ada yang GMC dengar cerita dari suku sakat depa juga kot belah kuala Kedah.Ada sesetengah EXCO PAS kalau depa sebut nama melaun tu...ramai yang nak temuntah !! TU ! puak2 depa sendiri...macammana dengan puak-puak luar pula !

Berkaitan dengan jadi Ahli..!! Nei..nak bagi tau ahli yang pekat hijau macam air taik pun umno kedah bagi..tak bagi kat anak ...UMNo bagi kat mak..tak bagi mak ...UMNo bagi kat PAK !!

boleh kata PAS ni

macam judi tiga kuda tutuh keling kat depa !!

Tolong cakap mai sat Lembu Pawah,kerbau pawah kambing pawah yang ramai dok tutuh ambil puak2 PAS ni la juga !! tolong mai sat Padang serai GMC nak tunjuk puak2 yang hijau pekat lebih dari air taik ni lah dok tutoh lembu pawah !!

Dan puak-puak hijau pekat air taik ni jugalah yang dok jadi talibarut dok maki pemerintah !!

wassallam...

Detguaq said...
pada hari 

Salam dari pengintip Hawaii 5 O,

Tindakan terdesak mereka kini, adalah kerana mereka tahu bahwa sokongan terhadap mereka semakin morosot dengan kemerosotan yang amat ketara.

Oleh itu mereka tanpa silu kepada Allah berterusan menabur fitnah kerana takut kehilangan pengaruh dan kuasa poltik semata-mata.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

salam.

Selagi ada puak2 kapiaq harbi nei Hawaii5 o,pun sarender.

Apa tidak nya.... tak sempat naik lagi depa dah tiggal kita !! kononnya nak perabih semua agenda yang diputar belit dalam pilihan Raya..Akhrnya satu agenda pun tak berjaya...

Yang berjaya hanya dok mimpi nak pi Putra Jaya.

Mampukah depa nak perintah satu Malaya..sedangkan Kedah besar kelemboi pun masih tak berjaya...dok pemohong kata berjaya!!

Fikir-fikirlah perisek Hawaii5 0, setakat kita nak menumpang pun dah nak tinggai kita !!

Bolehkah kita pecaya dengan puak-puak yang dok ada.... harap serban saja atas kepala...penipu dan putaq belit masih dok jadi hobi depa!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.